با دستور مقام معظم رهبری (مد) ؛ شکایت از قضات و دادگاه ها آسانتر شد

با دستور مقام معظم رهبري (مد) ؛ شكايت از قضات و دادگاه ها آسانتر شد

اطلاعیه نحوه شکایت از قضات دادگاه ها منتشرشد.

به روزنامه نسیم خوزستان، متن این اطلاعیه بدین شرح است:

با عنایت به گزارشات واصله به دفتر مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در مورد سوءاستفاده قضات دادگاه ها از اختیارات خود ودستور اکید معظم له به ریاست محترم قوه قضائیه مبنی بر برخورد با افراد متخلف و مجرم در هر رتبه و مقام، کلیه آحاد ملت بزرگ اعماز شکات، متهمان، محکومین و سایر افرادی که از قضات و روسای شعب دادگاه های عمومی و انقلاب، نظامی و ویژه روحانیت شاکیهستند؛ شکایت کتبی خود را به همراه اسناد و مدارک جهت بررسی و رسیدگی از طریق پست سفارشی یا پیشتاز به نشانی «تهرانخیابان خیامخیابان داورکاخ دادگستریدادسرای انتظامی قضات» ارسال فرمایند.

امکان شکایت حضوری نیز مهیا می باشد.

درج مشخصات کامل اعم از نام و نام خانوادگی و کد ملی و نیز الصاق و ابطال تمبر دویست هزار (۲۰۰۰۰۰) ریالی الزامی است.

بعد از گذشت یک ماه از ارسال پستی شکایت؛ با تلفن های ۳۸۵۸۲۲۰۶-۰۲۱ و ۳۸۵۸۲۲۰۷-۰۲۱ تماس گرفته و با معرفی خودشماره پرونده را اخذ و برای اطلاع از شکایت با شماره تلفن های ۳۸۵۸۲۲۰۸-۰۲۱ و ۳۸۵۸۲۲۹۷-۰۲۱ تماس گرفته و از آخریننتیجه پرونده یا رأی صادره مطلع شوید.

با توجه به اینکه قضات حتی در صورت حصول برائت نمی توانند اعاده حیثیت نمایند. بدون واهمه و ترس موارد تخلف را گزارش نموده وبه استناد ماده ۲۶ قانون ارتقاء سلامت نظام اداری و مبارزه با فساد و آئین نامه اجرایی آن مشمول دریافت جایزه شوید.

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین