فرماندار کرخه: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری نمی‌کنند/مدیران دستگاه‌های اجرایی درصورت کم کاری در زمینه ایجاد اشتغال برکنار خواهند شد

فرماندار کرخه: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری نمی‌کنند/مدیران دستگاه‌های اجرایی درصورت کم کاری در زمینه ایجاد اشتغال برکنار خواهند شد

فرماندار شهرستان کرخه با انتقاد از عملکرد بانک‌ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزا به متقاضیان گفت: بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال همکاری نمی‌کنند و این روند متقاضیان وام اشتغال را در شهرستان کرخه با مشکل مواجه کرده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محسن ستاری‌فر روز یکشنبه در نشست شورای اشتغال شهرستان کرخه، افزود: از بانک‌ها انتظار می‌رود درخصوص پرداخت تسهیلات در زمینه اشتغال بیشتر همکاری کنند.

وی مهمترین دغدغه مردم شهرستان تازه تاسیس کرخه را اشتغال دانست و به مدیران دستگاه‌های اجرایی هشدار داد درصورت کم کاری در زمینه ایجاد اشتغال از سمت خود برکنار خواهند شد.

ستاری‌فر در ادامه خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان کرخه با بیان اینکه نباید با کم کاری حق مردم را ضایع کرد، گفت: وقتی دولت تسهیلاتی برای ایجاد فرصت‌های شغلی اختصاص می‌دهد بانکها و دستگاه‌های متولی اشتغال باید تلاش کنند تا این تسهیلات در کمترین زمان ممکن و به سهولت در اختیار متقاضیان قرار گیرند.

وی ادامه داد: بیش از ۸۰ درصد جمعیت شهرستان کرخه در مناطق روستایی سکونت دارند و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جوانان بیکار روستایی این شهرستان و پرداخت تسهیلات اشتغال به آنها ضروری است.

فرماندار کرخه همچنین به شهروندان توصیه کرد برای ایجاد و توسعه تعاونی‌ها، مشاغل خانگی، بخش خصوصی و اشتغال پایدار در سامانه اشتغال ثبت نام کنند.

وی از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی کرخه خواست متقاضیان طرح‌های اشتغالزا را برای انجام مراحل قانونی ثبت نام در سامانه اشتغال، راهنمایی کند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین