با حکم دکتر شعبانی ؛ یک جوان حزب اللهی و انقلابی به سمت معاونت پشتیبانی و سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب شد

با حكم دكتر شعبانی ؛ يك جوان حزب اللهي و انقلابي به سمت معاونت پشتیبانی و سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر خوزستان منصوب شد

مهدی داودی از مدیران بسیجی، جوان، جهادی و انقلابی خوزستان به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و سرمایه انسانیجمعیت هلال احمر استان منصوب شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، طی حکمی از سوی دکتر شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان مهدی داودی به عنوانسرپرست معاونت پشتیبانی و سرمایه انسانی جمعیت هلال احمر استان منصوب شد.

مهدی داودی از مدیران باسابقه، جوان، حزب اللهی و توانمند استان می باشد که سوابق فرماندهی و مدیریت متعددی در مجموعه هایمختلف از جمله سپاه پاسداران، استانداری خوزستان، فرمانداری ها، صنعت فولاد، صنعت نیشکر، رده های شهری، اداری و کارگریبسیج و هم چنین شهرداری اهواز را در کارنامه مدیریتی خود دارد.

ایشان داری تحصیلات مهندسی سوانح و کارشناسی ارشد مدیریت دولتی گرایش توسعه منابع انسانی بوده و هم اکنون نیز دانشجویدکتری مدیریت دولتی می باشد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، پس از انتصاب دکتر شعبانی به عنوان مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان، بکارگیری و اعتماد بهجوانان حزب اللهی جهادی و انقلابی در این سازمان شتاب گرفته است.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین