مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان: دریافت وجه هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است/برخورد با مدیران متخلف

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: گرفتن هر گونه وجه از دانش‌آموز هنگام ثبت نام، ممنوع است و بدون تعارف با هر مدیری که تخلف کند، برخورد فوری می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مسعود حمیدی‌نژاد در گفت وگو رسانه ای، با اشاره به روند رایگان ثبت‌نام دانش‌آموزان در مدارس اظهار داشت: رسما اعلام کرده‌ایم که گرفتن هر گونه وجه از دانش‌آموز هنگام ثبت نام، ممنوع است و بدون تعارف با هر مدیری که تخلف کند، برخورد فوری می‌شود. در این خصوص بازدیدها به صورت مستمر ادامه دارد و برای اینکه کمبود نیروی بازرسی در این بازدیدها جبران شود از نیروهای نواحی مختلف به صورت دوره‌ای استفاده می‌شود؛ این بازدیدها به صورت مستمر و مداوم از مدارس انجام می‌شوند.

وی با اشاره به دریافت وجه برای کتب درسی افزود: طبیعتا برای کتب درسی وجه از دانش‌آموزان دریافت می‌شود که قانونی و رسمی اعلام شده است؛ مبلغ کتب برای هر پایه مشخص و پایه به پایه متفاوت است و مدارس اجازه ندارند بیش از مبلغ اعلام شده، وجهی دریافت کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه استان خوزستان از نظر مشارکت خیرین در کمک به مدارس در وضعیت خوبی قرار دارد، گفت: از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم که در کمک به مدرسه مشارکت کنند تا زمینه بهتری برای فراهم‌سازی امکانات فراهم کنیم. طبیعتا هزینه‌های ما کفاف نمی‌دهد و انتظار داریم که خانواده‌ها مدرسه را خانه خود بدانند و در این کار خیر شرکت کنند اما این به معنی اجبار برای خانواده‌ها نیست و والدین مخیر هستند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین