تجمع جوانان و هواداران استقلال ملاثانی مقابل استانداری خوزستان و اداره کل ورزش

تجمع جوانان و هواداران استقلال ملاثانی مقابل استانداری خوزستان و اداره كل ورزش

جوانان و هواداران استقلال ملاثانی با تجمع مقابل استانداری خوزستان و اداره ورزش اعتراض و مخالفت خود را با هرگونه تغییر نام یا واگذاری امتیاز این تیم ریشه دار و مردمی اعلام کردند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، جمعی از جوانان و هواداران استقلال ملاثانی پیش از ظهر امروز چهارشنبه ۲۶ مرداد در قالب دو تجمع مقابل عمارت استانداری خوزستان و اداره کل ورزش و جوانان استان تجمع و باتوجه به مصوبه شورای تامین و حضور ۱۵ ساله استقلال ملاثانی در لیگ یک فوتبال کشور ، اعتراض و مخالفت خود را با هرگونه تغییر نام یا واگذاری امتیاز این تیم ریشه دار و مردمی اعلام کردند.

مروانی از هواداران تجمع کننده مقابل استانداری گفت : متاسفانه مسئولان استان با بی تفاوتی در مقابل نقش آفرینی دلالان در عرصه فوتبال تیشه به ریشه ورزش خوزستان می زنند ، آقای مدیرکل ورزش چگونه شانه از زیر حقوق منطقه محروم و مصوبه تامین خالی کرده و تصمیم گیری را به تهرانی ها واگذار می کند ؟ آقای استاندار چرا اجازه می دهد مدیران دولت قبل در حوزه ورزش ، برای دولت آیت الله رئیسی حاشیه امنیتی درست کنند؟

اسد عبادی نیز در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: آقایان بنی تمیم و آل کثیر چگونه می خواهند به فرد مدعی امتیاز لیگ ۳ ، امتیاز لیگ یک استقلال ملاثانی را دو دستی تحویل دهند و زحمات و تلاش های سالیان سال جوانان این منطقه محروم را برباد بدهند.

ما از استاندار خوزستان، نمایندگان مجلس و دستگاه های امنیتی و نماینده ولی فقیه می خواهیم تا مانع نابودی استقلال ملاثانی در سایه عملکرد مخرب برخی مدیران باشند.

 

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین