ساماندهی اموال انبار‌های تملیکی خوزستان تا شهریور

ساماندهی اموال انبار‌های تملیکی خوزستان تا شهریور

رئیس کل دادگستری خوزستان، در پی تعیین ضرب الاجل سه ماهه برای ساماندهی اموال انبار‌های تملیکی خوزستان از این انبار‌ها بازدید کرد.

این اقدام که با حضور معاونین رئیس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و معاون وی صورت گرفت، از انبار قدیمی و انبار جدید اموال تملیکی مرکز استان بازدید به عمل آمد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دهقانی در این بازدید، گفت: از ۱۱۶ کانتینر موجود در انبار قدیم، ۵۶ کانتینر به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد تومان در مزایده شماره ۲۵۹ سازمان اموال تملیکی که آخر مردادماه برگزار می‌شود، به فروش می‌رسد و مابقی نیز در مزایده شهریورماه تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: برخی اموال موجود در انبارها، قابل فروش و برخی نیاز به معدوم‌سازی دارند که باید هرچه زودتر آرای قطعی در خصوص آن‌ها صادر و اجرا شود.

رئیس کل دادگستری استان بیان داشت: هم اکنون ۱۴۴ پرونده در ۲۲ شعبه تعزیرات استان مطرح دست رسیدگی است که طبق تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در صورت تشخیص سریع فاسد شدن یا اشتعال کالا، باید سریع تعیین تکلیف شود.

وی با بیان این که در این مدت اقدامات خوبی جهت ساماندهی اموال صورت گرفته است، گفت: انبار جدید در چهار سوله طبقه‌بندی شده و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع، آماده بهره‌برداری است که در شهریورماه افتتاح می‌شود و اموال تعیین تکلیف نشده موجود در انبار قدیمی به این انبار منتقل و نسبت به ساماندهی اموال و کالا‌ها تا تعیین تکلیف نهایی اقدام می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان، در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری طی بازدیدی از انبار‌های تملیکی استان، دستور تعیین تکلیف وساماندهی این اموال را صادر و برای آن ضرب الاجلی سه ماهه مقرر کرده بود.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1206مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین