نماینده مردم بهبهان در گفت و گو با نسیم خوزستان : رویکرد دولت آیت الله رئیسی حذف فاصله میان مسئولان و مردم است

نماینده مردم بهبهان در گفت و گو با نسيم خوزستان :  رویکرد دولت آيت الله رئيسي حذف فاصله میان مسئولان و مردم است

نماینده مردم بهبهان گفت: یکی از دستاوردهای سفرهای دولت به خوزستان، ارائه خدمات مطلوب و بی منت است.

مظلومی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درخصوص دستاوردهای سفر مسئولان کشوری به استان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی، یک نظام مردمی است و یکی از تاکیدات امامین انقلاب این است که فاصله ای نباید میان مسئولان و مردم باشد. این رویکرد در دولت سیزدهم پیش‌بینی شد و از بدو شروع سفرهای استانی را آغاز کرد و توانست در طول یک سال به همه استان‌ها سفر کند و موانع پیش رو استان ها را بررسی کردند.

وی با بیان اینکه جلب رضایت مردم یکی از دستاوردهای سفرهای استانی رئیس جمهور است، افزود: با توجه به آسیب‌شناسی مشکلات، دولت سیزدهم تصمیمات خوبی اتخاذ کرد که افتتاح پروژه آبرسانی مجموعه غدیر، ماحصل این موضوع می باشد.

نماینده مردم بهبهان گفت: یکی از دستاوردهای سفرهای دولت به خوزستان، ارائه خدمات مطلوب و بی منت است.

این نماینده مجلس بیان کرد: با توجه به گذشت یک سال از سفرهای استانی، انتظار داریم آسیب شناسی و ارزیابی از مشکلات داشته باشند. همچنین ارزیابی از سرانجام تصمیمات و مصوبات سفرها صورت گیرد تا موانع، کمیت و کیفیت کار را بسنجند و به روند کار سرعت بخشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مظلومی آبزرگه عنوان کرد: از صاحبنظران، نخبگان و مردم نظرخواهی کنند تا نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت، تقویت شود تا دولت سیزدهم هدفمندتر به راه خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین