حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در گفت و گو با نسیم خوزستان : نماینده خرمشهر برخلاف فرمایشات رهبری حتی در عزل و نصب های جزئی نیز دخالت می کند

حجت الاسلام و المسلمین عادل پور در گفت و گو با نسيم خوزستان :  نماينده خرمشهر برخلاف فرمايشات رهبري حتي در عزل و نصب هاي جزئي نيز دخالت مي كند

امام جمعه خرمشهر گفت :دخالت نمایندگان برخلاف امانت داری است و باعث عدم ثبات مدیریت، نارسایی و ضعف مدیریتی در سطح شهرستان خرمشهر شده است.

حجت الاسلام و المسلمین محمدجواد عادل پور در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره دخالت نمایندگان در انتصابات اظهار داشت: یکی از اصول مسلمه جمهوری اسلامی تفکیک قوا است که هرکدام مستقل به وظایف خود رسیدگی می کنند و نباید در کار یکدیگر دخالت کنند.

وی با بیان اینکه نمایندگان مجلس نیز وظایف مشخصی از جمله قانونگذاری و نظارت را دارند، افزود: برخی نمایندگان مجلس در مسائل اجرایی به ویژه عزل و نصب ها و حتی در مسائل جزئی دخالت می کنند و این موضوع در خرمشهر نیز وجود دارد.

امام جمعه خرمشهر گفت: دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات خلاف قانون و بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نمایندگان نباید در انتصابات دخالت کنند، است.

وی با بیان اینکه نمایندگان وکیل مردم هستند، تصریح کرد: دخالت نمایندگان برخلاف امانت داری است و باعث عدم ثبات مدیریت، نارسایی و ضعف مدیریتی در سطح شهرستان خرمشهر شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عادل پور عنوان کرد: در شهرستان خرمشهر قریب به ۱۰ دستگاه اجرایی توسط سرپرست اداره می شوند و این مسئله مشکلات عمیقی را در خرمشهر ایجاد می کند.

وی در پایان با بیان اینکه اگر دخالت در انتصابات را داشته باشیم، نظارت از بین می رود و به دنبال آن خلاء قانونی به وجود می آید، خاطر نشان کرد: در بعد نظارت در کنار نمایندگان مجلس و در بعد مسائل اجرایی در کنار دستگاه‌های اجرایی هستیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1217مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین