معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی خوزستان : شکایت از دفاتر مسافرتی و گردشگری را به ما اعلام کنید

معاون گردشگری اداره كل میراث‌ فرهنگی خوزستان : شكايت از دفاتر مسافرتي و گردشگري را به ما اعلام كنيد

معاون گردشگری اداره کل میراث‌ فرهنگی خوزستان از تعلیق فعالیت دو شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری در استان خبر داد.

بهگزارش روزنامه نسیم خوزستان، پیمان نبهانی با بیان این خبر افزود: کمیته فنی نظارت بر دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگریخوزستان، مجوز فعالیت شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری «خاطرات ماندگار سفرپرهام» به مدیرعاملی منصوره محسنی واقعدر ماهشهر و «آترین سیرجنوب» به مدیرعاملی علی شادمهر در شهرستان اندیمشک را به دلیل عدم رفع نواقص آیین‌نامه‌ای، به‌رغممکاتبات صورت‌گرفته، به مدت یک‌ماه تعلیق کرد.

او گفت: براساس آیین‌نامه، شرکت‌ها و دفاتر تعلیق‌شده، موظفند در زمان تعلیق از قبول تعهدات جدید خودداری کنند و طبقشیوه‌نامه‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به تعهدات پیشین خود عمل ونواقص پیش‌گفته را رفع کنند.

معاون گردشگری مدیرکل میراث‌فرهنگی خوزستان اظهار کرد: شروع فعالیت مجدد، منوط به تطبیق وضعیت شرکت‌های یادشده باآیین‌نامه مربوط و موافقت کتبی این اداره‌کل خواهد بود؛ در غیر این‌صورت ،مراتب به‌منظور ابطال مجوز به کمیسیون فنی ارجاع خواهدشد.

او از کسانی که شکایت یا نارضایتی‌ نسبت به دفاتر و شرکت‌های خدمات مسافرتی و گردشگری استان خوزستان دارند خواست تا آن رااز راه شماره ۵۳۵۵۳۰۳۸۱۰۶۱ یا به صورت حضوری و مکتوب برای رسیدگی، به معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایعدستی اعلام کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین