مدیرکل پست خوزستان : برای دریافت گذرنامه به مراکز توزیع مراجعه نکنید

مدیرکل پست خوزستان : براي دریافت گذرنامه به مراکز توزیع مراجعه نکنيد

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حجم گذرنامه های وصولی که بالغ بر ۱۷۰ هزار گذرنامه است، گفت: مردم منتظر دریافت گذرنامه درآدرس های خود باشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مهران حموله با اشاره به مراجعه زیاد مردم به واحدهای توزیع پست در اهواز، اظهار کرد: از مردمدرخواست می کنیم در آدرس های اعلامی خود جهت دریافت گذرنامه حضور داشته باشند و به مراکز توزیع مراجعه نکنند.

وی افزود: اداره کل پست خوزستان توزیع گذرنامه های وصولی را در اسرع وقت و در شیفت های کاری فوق العاده انجام می دهد.

مدیرکل پست خوزستان با اشاره به حجم گذرنامه های وصولی که بالغ بر ۱۷۰ هزار گذرنامه است، گفت: حجم گذرنامه های وصولی پستخوزستان روزانه در حال افزایش است و در این زمینه از مردم درخواست داریم با عدم مراجعه به مراکز توزیع به تسریع در امر خدماترسانی کمک کنند.

حموله عنوان کرد: در تمام واحدهای توزیع اهواز شیفت های فوق العاده با همکاری کارکنان در قالب «نذر خدمت» دایر شده است وتمام گذرنامه ها در اسرع وقت در آدرس گیرندگان توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: دریافت پیامک صدور گذرنامه به معنای وصول آن به اداره کل پست استان خوزستان نیست و از مردم درخواست می کنیمبا دریافت این پیامک به ادارات پست مراجعه نکنند و منتظر دریافت گذرنامه های خود در آدرس های اعلامی باشند.

منبع : ایسنا

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین