حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده در گفتگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان : چهره‌های ملی خطای خود را جبران کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده در گفتگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان : چهره‌های ملی خطاي خود را جبران کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن حسن زاده در گفتگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: حوادثی که در برخیشهرها و استان‌ها شاهد بودیم با مرگ یک دختر جوان آغاز شد و درگذشت این دختر موجب ناراحتی همه شد با وجود اینکه علت مرگجای سوال داشت اما محکوم کردن گشت ارشاد و نیروی انتظامی قبل از تحقیق و تفحص به دور از خرد و پختگی است.

وی با بیان اینکه چنین اتفاقی در تمام دنیا ممکن است پیش‌آید، افزود: این اتفاق بهانه ای شد برای دشمنان جهت محکوم کردن گشتارشاد و نیروی انتظامی و به نام دفاع از حقوق زنان آسیب‌هایی به اموال عمومی وارد کردند و افرادی نیز جان خود را از دست دادند.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه خروجی این حوادث کشتار سازی و ایجاد نا‌امنی بود، گفت: خوزستان، استانی است که به صورتسنتی فرهنگ پوشش را داریم و در این میان خوزستانی ها به ویژه عشایر فریب دشمن را نخوردند.

وی در ادامه تاکید کرد: دشمن بیکار نخواهد نشست و تلاش می کند از طریق مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به ماضربه بزند بنابراین از کسانی که نام و شهرت دارند و چهره های علمی، هنری و ورزشی و افتخارات ملی هستند خواستاریم که از نفوذکلامی خود به خوبی استفاده کنند و این نعمت را به نغمت مبدل نکنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن زاده در پایان تصریح کرد: فضا فضای احساسی بود و برخی ازچهره‌های ملی مرتکب اشتباهاتی شدند و از آنان می‌خواهیم در فضای مجازی بازگردند و اشتباه خود را جبران کنند؛ استمرار بر خطاصحیح نیست.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین