درآمد شرکت‌های پتروشیمی باید در خوزستان هزینه شود

درآمد شرکت‌های پتروشیمی باید در خوزستان هزینه شود

نماینده مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: پتروشیمی ها فعالیت گسترده ای در خوزستان دارند اما متاسفانه درآمد آنها صرف استان نمی شود؛ باید در کنار آلودگی که صنایع برای استان دارند، درآمد آنها نیز در خوزستان هزینه شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مجتبی یوسفی شامگاه سه شنبه در نشست با فعالان بخش خصوصی که با حضور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در محل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان برگزار شد، بیان کرد: خوزستان از جمله استان هایی است که پتروشیمی ها فعالیت گسترده ای در آن دارند اما متاسفانه درآمد آنها صرف استان نمی شود؛ باید در کنار آلودگی که صنایع برای استان دارند، درآمد آنها نیز در خوزستان هزینه شود.

وی با اشاره به اینکه دریافت مالیات بر کارتخوان ها برای یکسال دیگر تمدید شد ادامه داد: قرار است سامانه فروش برای هشت میلیون واحد صنفی در کشور تا سال ۱۴۰۲ ایجاد شود تا دریافت مالیات از واحدهای صنفی منظم تر و شفاف شود.

یوسفی با بیان اینکه میزان وصول درآمد مالیاتی از خوزستان برای امسال ۲۴۰ هزار میلیارد ریال در نظر گرفته شده افزود: با این افزایش درآمد مالیاتی که برای استان در نظر گرفته شده دیگر نمی توان تفاوت میزان وصول مالیات را به استان بازگرداند.

نماینده مردم اهواز، باوی ، کارون و حمیدیه همچنین بیان کرد: مجوز خرید ماشین آلات مورد نیاز برای شهرداری اهواز و شرکت آبفای اهواز از منطقه آزاد اروند گرفته شده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین