مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خبر داد تخلیه درمانگاه “ایثار” اهواز در پی خطر ریزش ساختمان

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان خبر داد تخلیه درمانگاه

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان از تخلیه درمانگاه ایثار اهواز و انتقال آن به محل جدید به علت سازه قدیمی و احتمال ریزش ساختمان این درمانگاه خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان،دکتر امیرحسین بنی‌احمد در جمع خبرنگاران با اشاره به تخلیه و جابه‌جایی درمانگاه ایثار اهواز اظهار کرد: دفتر فنی و مهندسی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرده سازه درمانگاه شماره ۳ تامین اجتماعی اهواز (درمانگاه ایثار واقع در امانیه) که بیش از ۵۰ سال قدمت دارد، تحمل بار طبقه دوم را ندارد و به دلیل وجود ترک‌های عمیق، هر لحظه احتمال ریزش آن وجود دارد.

وی افرود: با توجه به اینکه روزانه ۶۵۰ تا ۷۰۰ نفر به این مرکز مراجعه می‌کنند حاضر به تعطیلی این درمانگاه نشده‌ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان با بیان اینکه پنج مرکز درمانی و پلی‌کلینیک فعال در سطح شهر اهواز وجود دارد، گفت: با توجه به مسافت طولانی بین مراکز و همچنین مراجعه زیاد سالمندان و بازنشسته‌ها به این مرکز، تعطیلی این درمانگاه موجب رنجش این قشر می‌شد و نمی خواستیم این اتفاق بیفتد .

بنی‌احمد افزود: بنابراین جلسه‌ای با معاونان، رئیس مرکز و روسای ادارات ستادی تشکیل و تصمیم گرفته شد ساختمان قدیم اداره‌کل که تقریبا مدت هفت سال مجهز اما بدون استفاده و در اختیار املاک مستغلات سازمان بود، به صورت ضرب‌الاجل تحویل گرفته شود و طبقات سه و چهار آن را به صورت موقت برای پذیرش بیمار آماده کنیم. طبقه یک و دو نیز با جانمایی و اخذ مجوز از دانشگاه علوم پزشکی اهواز برای جایگزنی درمانگاه ایثار تا زمان تعیین تکلیف ساخت درمانگاه استفاده شود .

مدیر درمان تامین اجتماعی خوزستان افزود: با توجه به فاصله کمی که درمانگاه ایثار با ساختمان قدیم اداره‌کل دارد مشکل تردد برای مراجعان نیز وجود ندارد .

بنی‌احمد تصریح کرد :از ظهر چهارشنبه به صورت جهادی کار در این خصوص آغاز و جابه‌جایی‌ها انجام شد و از روز شنبه روند پذیرش بیمار در ساختمان اداره‌کل سابق تامین اجتماعی در حال انجام است .

انتهای پیام

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین