بارش‌های پاییزی ۳۴۷ شهروند خوزستانی را راهی بیمارستان کرد

بارش‌های پاییزی 347 شهروند خوزستانی را راهی بیمارستان کرد

ایرنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۳۴۷ شهروند خوزستانی بر اثر مشکلات تنفسی ناشی از بارش های پاییزی ۲ روز گذشته، به مراکز درمانی و بیمارستانی مراجعه کردند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حبیب حی بر در جمع خبرنگاران بیان کرد: در پی بارش‌های ۲ روز اخیر در خورستان، تعدادی از هم استانی‌ها به دلیل مشکلات تنفسی به مراکز درمانی مراجعه کردند.

وی گفت: در پی بارش‌های ۲ روز اخیر و تا ظهر دیروز جمعه، تعداد ۳۴۷ نفر به مراکز درمانی مراجعه که از این تعداد تنها پنج نفر بستری و بقیه با درمان سرپایی، مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز در ادامه به گروه‌های پرخطر در بارش‌ پاییزی اشاره کرد و افزود: به افراد گروه‌های پرخطر با سابقه ابتلای به آسم و آلرژی، افرادی که سابقه تنگی نفس به دنبال بارندگی‌ پاییزی در سال‌های قبل را دارند، مبتلایان به بیماری‌ مزمن داخلی و کودکان، توصیه می‌شود غیر از موارد ضروری از منزل و یا محل کار خارج نشوند.

حی‌بر ادامه داد: هنگام بارش‌ پاییزی حداقل تا ۲۴ ساعت پس از قطع بارش از فعالیت ورزشی در هوای آزاد خودداری شود و افراد پرخطر در صورت نیاز به خروج از منزل، از ماسک مناسب استفاده کنند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین