سرپرست معاون امداد و نجات هلال احمر استان: آبگرفتگی منازل در باغملک / امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۹۰ نفر در خوزستان

سرپرست معاون امداد و نجات هلال احمر استان: آبگرفتگی منازل در باغملک / امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۹۰ نفر در خوزستان

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از امدادرسانی به بیش از ۹۰ نفر در ۴۸ ساعت گذشته در پی بارش های اخیر خبر داد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، امیرعباس نجفی در جمع خبرنگاران با اشاره به بارندگی اخیر خوزستان اظهار کرد: در این مدت در بخش صیدون شهرستان باغملک شاهد بارش شدید باران بوده ایم و اهالی مناطق هپرو، میداود، قلعه سروستان، طلاور و بکانی متاثر از این بارش ها به امدادرسانی نیاز پیدا کردند که با پاسخگویی سریع امدادگران جمعیت هلال‌احمر شهرستان باغملک ارزیابی ها انجام و عملیات امدادرسانی انجام شده است.

وی افزود: در پی این آب گرفتگی به ۹۰ نفر امدادرسانی شده و اقلام زیستی شامل پتو، موکت، کنسروجات، شکر و چادرهای اسکان بین این افراد توزیع شده است.

نجفی با اشاره به حوادث جاده ای در این بازه زمانی گفت: نجاتگران پایگاه‌های امدادی نیز در محورهای اندیکا – تاراز، هندیجان – بوطاری، شوش – دانیال نبی، مسجدسلیمان – سه راهی لالی، شادگان – دارخوین و محور شوش اندیمشک به هفت مصدوم امدادرسانی کردند و این افراد را به مراکز درمانی انتقال دادند.

سرپرست معاونت امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر خوزستان بیان کرد: در حوادث ۴۸ ساعت گذشته هشت آمبولانس و ۱۳ تیم عملیاتی مشغول امدادرسانی بوده اند که در مجموع در این مدت در به ۶ حادثه جاده‌ای، یک حادثه شهری و یک عملیات امدادرسانی در آبگرفتگی منازل مسکونی پاسخ داده شده است.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین