رئیس شورای اسلامی شهر اهواز در گفت و گو با نسیم خوزستان : عدم ترمیم نوارهای حفاری، آبگرفتگی و مشکل تردد شهروندان را به دنبال دارد/نگران آبگرفتگی در برخی محلات اهواز هستیم

رئیس شورای اسلامي شهر اهواز در گفت و گو با نسيم خوزستان :   عدم ترميم نوارهای حفاری، آبگرفتگی و مشکل تردد شهروندان را به دنبال دارد/نگران آبگرفتگی در برخی محلات اهواز هستيم

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز گفت: با توجه به آغاز فصل بارندگی عدم ترمیم نوارهای حفاری، آبگرفتگی و مشکل تردد شهروندان را به دنبال دارد.

سیاوش محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان با اشاره به آغاز فصل بارندگی اظهار داشت: نوارهای حفاری در برخی مناطق سطح اهواز در تعهد آبفا است که ترمیم و تکمیل این حفاری‌ها در جلسات متعدد مطالبه شد.

وی افزود: آبفا وعده تکمیل ۲۰ کیلومتر از نوارهای حفاری را داده است اما واقعا وضعیت مطلوبی نیست به دلیل اینکه اگر نوارهای حفاری ترمیم نشوند قطعا آبگرفتگی و مشکل تردد شهروندان را خواهیم داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه در اولین بارندگی که ۵ میلیمتر بود مشکل آبگرفتگی نداشتیم، گفت: فصل بارندگی آزمون برای عملکرد شرکت آب و فاضلاب خوزستان در تاثیر لوله‌گذاری است که آیا شبکه جواب می‌دهد یا خیر!

وی در ادامه توضیح داد: سال گذشته میزان آبگرفتگی و بالازدگی فاضلاب تا حدودی برطرف شد و از ۵۰۰ نقطه بحرانی اکنون به ۴۰ نقطه رسیدیم و میزان آبگرفتگی ها به شدت بارندگی ارتباط دارد.

محمودی عنوان کرد: آبفا کارهای خوبی انجام داده و شهرداری اهواز نیز تجهیزات جمع‌آوری آب‌های سطحی را جهت تسریع در دفع آب‌های سطحی خریداری کرد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان رئیس شورای شهر اهواز با اشاره به عدم تکمیل اصلاح شبکه گفت: نگرانی از آبگرفتگی در برخی محلات حاشیه شهر اهواز از جمله گلدشت و کوی سادات وجود دارد به دلیل اینکه پروژه دفع آب‌های سطحی در این مناطق تکمیل نشده است.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین