مدیرعامل شرکت گاز استان: نگرانی برای تامین گاز خانگی خوزستان در زمستان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت گاز استان: نگرانی برای تامین گاز خانگی خوزستان در زمستان وجود ندارد

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان با بیان اینکه مردم خوزستان در زمستان نگران تامین گاز خانگی نباشند، گفت: تمهیداتی اندیشیده شده تا در صورت اعمال محدودیت در تامین گاز خوزستان، این محدودیت‌ها را در بخش صنایع و واحدهای تولیدی اعمال کنیم.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، علی اکبر نکونام، در خصوص وضعیت تامین گاز روستایی و شهری در ایام زمستان در خوزستان اظهار کرد: خوشبختانه در مناطق شهری و روستایی خوزستان هیچ نگرانی برای قطعی و یا افت فشار گاز در فصل سرد سال و زمستان پیش رو وجود ندارد.

وی افزود: در برخی از مناطق دشت آزادگان و حمیدیه نگرانی‌هایی در خصوص افت فشار گاز در ایام زمستان وجود داشت که با پیگیری‌های انجام‌شده و اجرای پروژه‌های ضربتی این مساله را رفع کرده‌ایم و نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: براساس تمهیدات انجام‌شده در سراسر استان در زمستان نگرانی در خصوص قطعی و یا افت فشار گاز نخواهیم داشت.

نکونام در خصوص اعمال محدودیت‌هایی در تامین گاز خوزستان از سوی شرکت گاز برای تامین گاز دیگر مناطق سردسیر کشور عنوان کرد: اگر قرار باشد محدودیتی برای خوزستان در خصوص تامین گاز ایجاد شود، این محدودیت‌ها برای تامین گاز بخش خانگی در شهرها و روستاها نخواهد بود.

وی با بیان اینکه مردم خوزستان در زمستان نگران تامین گاز خانگی نباشند، ادامه داد: تمهیداتی اندیشیده شده تا در صورت اعمال محدودیت در تامین گاز خوزستان برای تامین مناطق سردسیر کشور، این محدودیت‌ها را در بخش صنایع و واحدهای تولیدی اعمال کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز خوزستان گفت: مصرف گاز در روستاها بسیار اندک است و نگرانی برای تامین گاز منازل روستایی وجود ندارد. در بحث تامین گاز منازل مسکونی در شهرها نیز هیچ نگرانی خاصی وجود ندارد و در زمستان تامین گاز بدون هیچ مشکلی انجام خواهد شد.

نکونام عنوان کرد: به هیچ وجه اجازه نخواهیم داد بخش خانگی در زمستان با مشکل قطعی یا افت فشار گاز مواجه شوند.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین