کعب عمیر: دولت حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند

کعب عمیر: دولت حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس گفت: دولت باید حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند چرا که در صورت تامین نشدن حق آبه مورد نیاز شرکت های صنعتی شوش خسارت جدی به این واحدها وارد خواهد شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، محمد کعب‌عمیر، به اشاره به اینکه دولت باید حق آبه شرکت های تولیدی و صنعتی شوش و کرخه را تامین کند اظهار کرد: میزان آب اختصاص یافته به شرکت های تولیدی و صنعتی شوش جوابگوی آنها نیست در صورت تامین نشدن حق آبه مورد نیاز شرکت های صنعتی شوش خسارت جدی به این واحدها وارد خواهد شد.

وی افزود: کشاورزان و زمین های شوش و کرخه توان و ظرفیت بالایی در کشت دارند و باید گفته شود این دو شهرستان تامین کننده اصلی محصولات استراتژیک کشور هستند بنابراین باید نگاه ویژه ای به شهرستان ها شود.

نماینده مردم شوش و کرخه عنوان کرد: تامین حق آبه مهم ترین مطالبه و خواسته کشاورزان این ۲ منطقه از مسئولان مربوطه است که با رفع آن ضمن تضمین امنیت غذایی کشور مشکل اقتصادی و معیشتی کشاورزان و به تبع آن شمال خوزستان حل خواهد شد.

کعب عمیر اظهار کرد: کانال های سنتی و رودخانه شاوور در این شرایط بحرانی باید با هدف توزیع عادلانه آب کشت، افزایش کارایی و سرعت انتقال آب، جلوگیری از هدررفت آن و آماده سازی بستر مناسب جهت کشت پاییزه لایروبی و ساماندهی شود.

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین