به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکتر محسن حسین‌زاده، با اشاره به شیوع بیماری‌های تنفسی در فصل پاییز اظهار داشت: انتظار داشتیم در آذرماه پیک بیماری‌های تنفسی در کودکان بیشتر شود که این اتفاق رخ داده است.

وی افزود: با وجود اینکه دیگر بیمارستان‌های اهواز نیز بخش اطفال دارند، میزان مراجعه به بیمارستان ابوذر بسیار است و این مساله، کار را سخت کرده است.

رئیس بیمارستان کودکان ابوذر اهواز با اشاره به افزایش تخت‌های بخش اورژانس و تعداد نیروهای بخش، بیان کرد: با این وجود، هر چه میزان ورودی به بیمارستان بیشتر باشد ارائه خدمات کمتر می‌شود.

حسین‌زاده افزود: در حال حاضر ظرفیت بیمارستان ابوذر تکمیل شده اما شرایط تحت کنترل و مدیریت است و با همه توان در حال ارائه خدمت به بیماران هستیم.

وی عنوان کرد: علاوه بر بیمارستان ابوذر، در بیمارستان‌های گلستان، امیرالمومنین(ع)، میلاد، سینا و علامه کرمی اهواز نیز به کودکان خدمات داده می‌شود بنابراین نیازی نیست مردم حتما به بیمارستان ابوذر مراجعه کنند و می‌توانند به این بیمارستان‌ها بروند و خدمات درمانی را دریافت کنند.

رئیس بیمارستان ابوذر اهواز گفت: در این شرایط رعایت بهداشت فردی از جمله شست‌وشوی مرتب دست‌ها، استفاده از ماسک و پرهیز از فرستادن دانش‌آموز به مدرسه در زمان بیماری ضروری است.

انتهای پیام