نماینده مردم اهواز در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : اغلب نمایندگان خوزستان از مهرداد بذرپاش حمایت می کنند/ دولت در اجرای نهضت ملی مسکن در کلانشهر اهواز نمره خوبی نمی‌گیرد

نماينده مردم اهواز در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  اغلب نمایندگان خوزستان از مهرداد بذرپاش حمایت مي كنند/ دولت در اجرای نهضت ملی مسکن در کلانشهر اهواز نمره خوبی نمی‌گیرد

نماینده مردم اهواز گفت: دولت در اجرای نهضت ملی مسکن در کلانشهر اهواز نمره خوبی نمی‌گیرد و موفق عمل نکرده است.

سید کریم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره معرفی مهرداد بذرپاش به عنوان وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: آقای بذر پاش با توجه به تجارب و سوابق ایشان، مدیر موفق و مجربی هستند و اغلب نمایندگان استان خوزستان از وزیر پیشنهادی حمایت کردند.

وی افزود: با آقای بذرپاش نشستی برگزار گردید و نقطه نظرات و مشکلات استان را در حوزه مسکن، راه‌های زمینی، ریلی و هوایی در میان گذاشته شد.

نماینده مردم اهواز با بیان اینکه مهرداد بذرپاش در زمان مسئولیت خود در دیوان محاسبات همکاری خوبی با ما داشتند، گفت: مهرداد بذرپاش را شخصیت موفق برای وزارتخانه راه و شهرسازی میدانیم. این وزارتخانه وظایف گسترده و زمینه مانده زیادی دارد و همچنین وعده یک میلیون واحد مسکونی دولت سیزدهم نیز باید در نظر گرفته شود.

وی درباره وضعیت راه‌های استان خوزستان عنوان کرد: بار ترافیکی روی جاده‌های خوزستان نسبت به دیگر استان‌ها بالا است و به همین دلیل نیاز به ترمیم یا تکمیل دارند از جمله آزاد راه اهواز_شهرکرد_اصفهان.

حسینی گفت: در حوزه راه‌آهن نیز با مسائل جدی مواجه هستیم و بحث دو خطه کردن جنوب و ابر پروژه راه‌آهن اهواز_شهرکرد_ اصفهان که امیدواریم با حضور آقای مهرداد بذرپاش عملیاتی شوند.

وی در ادامه درباره وضعیت نهضت ملی مسکن در کلانشهر اهواز تصریح کرد: متاسفانه نهضت ملی مسکن در اهواز موفق نبوده به دلیل اینکه این پروژه‌ها در شهر رامین و شیرین شهر پیش‌بینی شده است.

نماینده مردم اهواز توضیح داد: اماکنی در اهواز وجود دارد از جمله مهدیس که بنا به دلایلی توسعه پیدا نکردند و می‌توان چنین پروژه‌هایی را در بخشی از این اراضی در قالب نهضت ملی مسکن استفاده کرد و زیرساخت‌هایی ایجاد نمود تا ساکنان این منطقه نیز بهره ببرند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید کریم حسینی در پایان گفت: این موضوع را چندین بار به وزیر راه پیشین و استاندار خوزستان گفتیم اما اقدامی صورت نگرفت، در حقیقت دولت در اجرای نهضت ملی مسکن در کلانشهر اهواز نمره خوبی نمی‌گیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین