مدیر یک موسسه کاریابی در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : مدیران پروازی نیروهای غیر بومی را اتوبوسی وارد استان می‌کنند

مدیر يك موسسه کاریابی در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان : مدیران پروازی نیروهای غیر بومی را اتوبوسی وارد استان می‌کنند

مدیر یک موسسه کاریابی با بیان اینکه مدیران پروازی نیروهای غیر بومی را اتوبوسی وارد استان می‌کنند، گفت: در موسسه تلاش می‌کنیم که شرکت‌ها و موسسات فرصت‌های شغلی خود را به کاریابی ها بدهند اما متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد.

آذر زمانپور در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: موسسه کاریابی کنکاش از سال ۸۵ با هدف معرفی جوانان بیکار اما شایسته خوزستانی به موسسات، شرکت‌ها و ادارات آغاز به کار کرد.

وی افزود: با توجه به نعمت‌های خدادادی در استان اما شاهد آمار بالای بیکاری جوانان نخبه و تحصیل کرده هستیم به همین دلیل دغدغه شغلی جوانان موجب راه‌اندازی موسسه کاریابی شد.

مدیر موسسه کاریابی کنکاش با بیان اینکه کاریابی ها در خوزستان زیرساخت‌های لازم را ندارند، گفت: در موسسه تلاش می‌کنیم که شرکت‌ها، موسسات و… فرصت‌های شغلی که در سازمان‌ها( به جز استخدام آزمونی) خود را به کاریابی ها بدهند اما متاسفانه این کار صورت نمی‌گیرد و شرکت‌ها با داشتن مدیران پروازی و غیر بومی، نیروهای غیر بومی را اتوبوسی وارد استان می‌کنند که در نتیجه برای فراهم کردن خوابگاه هزینه های زیادی را خوزستان متحمل می‌شود.

وی با بیان اینکه جایگاه مدیران استانی که شایسته جوانان بومی است را به غیر بومی ها می‌دهند، ادامه داد: در خوزستان نیروهای نخبه و شایسته نادیده گرفته می‌شوند؛ خوزستان پدر خوانده‌های زیادی دارد که در همه حوزه‌ها تعیین تکلیف می‌کنند.

زمانپور با اشاره به اینکه همیشه ذی‌نفعان استان خوزستان، آثار مخربی در انتخاب مدیران بومی داشتند و دارند، عنوان کرد: با همکاری مدیر کل کار و رفاه استان توانستیم، شرکت‌های نفتی اطراف اهواز را راضی کنیم تا فرصت‌های شغلی را به کاریابی ها بدهند اما پای نماینده های مجلس وسط آمد.

وی در پایان با بیان اینکه در طول ۱۶ سال کار موسسه قریب به ۲۰ هزار جوان خوزستانی مشغول به کار شدند و آمار ثبت‌نام کنندگان چندین بار این رقم است، گفت: برخی مسئولان با کاریابی ها بیگانه هستند، انتظار داریم از سوی مسئولان استانی حمایت شویم که اگر این کار صورت گیرد می‌توانیم بیشتر مثمر ثمر باشیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین