ادامه عملیات تخریب متروپل از ظهر امروز/ محدودیت‌ها تا پایان تخریب پابرجا است

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند ادامه پیداکردن عملیات تخریب باقی مانده ساختمان متروپل از ظهر امروز خبر داد و گفت: روز گذشته بخشی از باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان فرهاد آریا دوست، در خصوص آخرین وضعیت عملیات تخریب ساختمان متروپل اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده قرار بود باقی‌مانده ساختمان متروپل به صورت کامل تخریب شود اما به دلیل برخی موارد این عملیات تخریب متوقف و امروز از سر گرفته خواهد شد.

وی با بیان اینکه روز گذشته بخشی از باقی مانده ساختمان متروپل تخریب شد، افزود: با توجه به بروز برخی مسایل فنی و همچنین تاریک شدن هوا در روز گذشته، عملیات تخریب به صورت کامل انجام نشد. اکنون در حال نصب مجدد تجهیزات و آماده سازی شرایط برای از سرگیری عملیات تخریب هستیم و از ظهر امروز عملیات تخریب نهایی ساختمان آغاز می‌شود.

مدیر اجرای طرح‌های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در حال حاضر محدودیت‌های تردد در اطراف ساختمان متروپل همچنان پابرجا است و تا پایان عملیات تخریب ادامه دارد.

آریا دوست عنوان کرد: خیابان‌های منتهی به ساختمان متروپل به وسیله جداکننده‌های ترافیکی بسته شده است تا از تردد خودروها جلوگیری شود و امیدواریم شهروندان آبادانی با صبر و شکیبایی ما را در تخریب این ساختمان همراهی کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، از روز ۶ آذرماه محدودیت ترافیکی در اطراف ساختمان اعمال شده و همچنین ساختمان‌های اطراف متروپل که در محدوده خطر قرار داشتند به منظور تخریب باقی‌مانده تخلیه شده‌اند.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین