رئیس پلیس راه استان در گفت و گو با نسیم خوزستان: طرح زمستانی ترافیکی-انتظامی از امروز آغاز شد

رئیس پلیس راه استان در گفت و گو با نسيم خوزستان:  طرح زمستانی ترافیکی-انتظامی از امروز آغاز شد

رئیس پلیس راه استان گفت:طرح زمستانی ترافیکی-انتظامی امروز با حضور دستگاه‌های امدادی همچون پلیس راهور، راهداری، اورژانس، حوزه امداد و نجات هلال‌احمر آغاز شد و تا ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد.

رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: از آنجایی که در استان بارش‌های سنگین نداشتیم تاکنون در بحث جاده ای نیز با مشکلی مواجه نشدیم.

وی افزود: در برخی محورها مه‌آلودگی داریم که از نیمه شب تا ابتدای صبح ادامه دارد اما ترافیک روان است و به حمدالله انسداد یا آبگرفتگی در مسیرها و محورها وجود ندارد.

رئیس پلیس راه خوزستان با اشاره به خوب بودن آب و هوای استان گفت: پنج شنبه و جمعه ها به دلیل مسافرت، در مسیرها به سمت مرکز استان ترافیک به وجود می‌آید.

دولتشاهی خاطرنشان کرد: طرح زمستانی ترافیکی-انتظامی امروز با حضور دستگاه‌های امدادی همچون پلیس راهور، راهداری، اورژانس، حوزه امداد و نجات هلال‌احمر آغاز شد و تا ۲۶ اسفند ماه ادامه دارد.

رئیس پلیس راه خوزستان در پایان با اشاره به طرح نوروزی توضیح داد: در حال حاضر نقاط حادثه خیر و پرخطر در سطح استان شناسایی و مکاتبات لازم جهت رسیدگی به این نقاط انجام می‌شود، زیرا پر کردن و ایمن کردن نقاط حادثه خیز زمان بر هستند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین