نماینده مردم اهواز در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان: باید به تامین آب کشاورزان توجه ویژه شود/ آب باید در مناطق پایین دست کرخه نیز رها سازی شود

نماینده مردم اهواز گفت:با توجه به اینکه در خوزستان ۱/۵ میلیون تن گندم و دیگر دانه های روغنی تولید می‌شود و رتبه یک کشور را دارد، باید به تامین آب کشاورزان توجه ویژه شود.

مجتبی یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: با توجه به اینکه در خوزستان ۱/۵ میلیون تن گندم و دیگر دانه های روغنی تولید می‌شود و رتبه یک کشور را دارد، باید به تامین آب کشاورزان توجه ویژه شود.

وی با اشاره به طرح سوال از وزیر نیرو و بازدید از زمین‌های زراعی قبل از کشت، افزود: چندین بار درخصوص بیمه و تامین آب کشاورزان تذکر دادیم تا به این مسائل توجه کنند.

نماینده مردم اهواز گفت: به حمدالله اتفاقات خوبی به ویژه در کرخه در حال اجرا است و آب را جهت کشاورزی رهاسازی شد، اما باید سازمان جهاد کشاورزی و فرمانداران به این نکته توجه کنند که آب باید در مناطق پایین دست کرخه نیز رها سازی شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، یوسفی در پایان با بیان اینکه محصولات باغی زراعی خوزستان زودتر از دیگر استان‌ها برداشت می‌شوند، عنوان کرد: مطالبات کلزاکاران پرداخت نشده که با پیگیری نمایندگان و نشستی که با بانک مرکزی و وزیر جهاد داشتیم قول پرداخت مطالبات کلزاکاران را دادند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین