سفر ولی‌عهد سعودی به قطیف در غیاب پسر شاه!

ولی‌عهد عربستان که پدرش به بدرفتاری با شیعیان معروف بود، در غیاب جانشین خود، دیروز به بیمارستان مرکزی قطیف رفت تا از مجروحان حمله تکفیری تروریستی روز جمعه بازدید کند.
محمد بن نایف ولی‌عهد عربستان که پدرش به دشمن با شیعیان این کشور مشهور بود و متهم است که به نوعی در حملات تروریستی اخیر این کشور به شیعیان، دخیل است، به دیدار هموطنان شیعه خود در قطیف رفت که در انفجار تروریستی اخیر مجروح شدند.
محمد بن نایف در حالی در بیمارستان مرکزی استان قطیف در شرق عربستان حاضر شد که بنا بر اعلام مجتهد کاربر سعودی فعال در شبکه اجتماعی تویترمحمد بن سلمان وزیر دفاع و جانشین ولی‌عهد تجدید فراش کرده و برای ماه عسل به پاریس رفته است.
نایف بن عبدالعزیز پدر ولی‌عهد کنونی که سال ۲۰۱۲ قبل از ملک عبدا… شاه سابق درگذشت، به داشتن سیاست مشت آهنین علیه شیعیان منطقه شرق عربستان معروف بود و بسیاری‌ها انفجارهای تروریستی اخیر علیه شیعیان عربستان را نتیجه سیاست‌های وی می‌دانند.
از سوی دیگر شورای وزیران عربستان حمله مجرمانه انفجار در مسجد قدیح در استان قطیف را محکوم کرد و آن را حمله تروریستی ظالمانه‌ای توصیف کرد.
در این نشست که به ریاست سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان برگزار شده بود بر لزوم مبارزه با عاملان و افرادی که به ایجاد فتنه طائفه‌ای دست می‌زنند تأکید شده است.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین