مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با روزنامه نسیم : روند بسیار کُند اعطای وام ازدواج غیرقابل قبول است

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت و گو با روزنامه نسیم :  روند بسیار کُند اعطای وام ازدواج غیرقابل قبول است

مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: به مناسبت هفته جوان در حال رایزنی جهت ریگان کردن فیلم های در حال اکران در برخی سینماهای اهواز و شهرستان‌ها هستیم.

حمید بنی‌تمیم مدیر کل ورزش و جوانان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: به مناسبت هفته جوان از روز ۲۴ بهمن ماه به ۲۶ اداره مربوطه در خصوص جوانان از جمله آموزش و پرورش، هلال احمر، فرهنگ و ارشاد و …‌ برنامه های پیشنهادی ارسال شده است.

وی افزود: جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان تشکیل شد و ۲۶ ارگان نیز در این جلسه حضور یافتند و برخی مدیران برنامه های نیز به برنامه های پیشنهادی اضافه کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در حوزه ورزش همه دستگاه‌ها برنامه ای برای ورزش پرسنل خود تدارک دیدند، شهرداری نیز با محوریت نیمه شعبان و جوانان برنامه های را مدنظر دارد.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی جهت ریگان کردن فیلم های در حال اکران در برخی سینماهای اهواز و شهرستان‌ها هستیم، عنوان کرد: جهت گذراندن اوقات فراغت جوانان در تابستان نیز برنامه کاری باشگاه‌ها و هیات ها برای آماده‌سازی باشگاه ها از نظر بهداشت، استعداد یابی و ارتقا سطح مربیان مشخص شده است.

بنی تمیم‌ در ادامه اضافه کرد: تابستان فرصت مناسبی جهت کشف استعداد ها‌ برای باشگاه‌ها و هیات ها است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان در پایان درباره نحوه پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان به عنوان دبیر ساماندهی امور جوانان هر سه ماه یک بار عملکرد بانک ها را در خوزستان بررسی می‌کنیم که متاسفانه روند اعطای وام ازدواج بسیار کند و غیرقابل قبول است.

انتهای پیام

درباره نویسنده

1223مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین