رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان : اقدامات عمرانی شهردار آبادان و پرداخت همزمان حقوق و عیدی پرسنل تحسین برانگیز است

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان : اقدامات عمراني شهردار آبادان و پرداخت همزمان حقوق و عيدي پرسنل تحسين برانگيز است

قاسم بغلانی گفت: اقدامات عمرانی شهردار آبادان و همچنین پرداخت همزمان حقوق و عیدی پرسنل تحسین برانگیز است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، عضو شورای اسلامی شهر آبادان با بیان اینکه اقدامات عمرانی شهردار آبادان و پرداخت و به روزنمودن حقوق و عیدی پرسنل که در سنوات اخیر بی سابقه بوده قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: امید می رود با تلاش های شبانه روزیشهردار، مدیران شهری و کمک شهروندان شاهد تحول در آبادان باشیم.

بغلانی با تبریک پیشاپیش عید باستانی نوروز و آغاز ماه مبارک رمضان، افزود: انتخاب دکتر کاوه‌پور به عنوان شهردار آبادان به دلیلوجود شاخص هایی مانند جوانی، تعهد و تخصص ایشان بود و انصافا اقدامات و فعالیت های ۴ ماهه وی مهر تاییدی بر انتخاب شورابود.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان انتخاب شهردار را یکی دیگر از چالش های سال نخست شورای اسلامی شهرآبادان در دوره ششم عنوان کرد و ابراز داشت: دوره ریاست اینجانب علیرغم تلاش هایی که جهت حضور میدانی در کنار شهر‌وندانشریف و نجیب داشتم اما نتوانستم انتظارات همشهریانم را برآورده کنم.

عضو شورای اسلامی شهر آبادان گفت: با وجود مشکلات عدیده ای که در سال اول دوره ششم صورت گرفت توانستیم قریب به ٨٠کیلومتر از معابر شهر را آسفالت نماییم اما به دلیل حجم مشکلات موجود در شهر،  فعالیت های عمرانی انجام شده کمتر به چشمشهروندان آمد البته با توکل بر خداوند متعال، تلاش شهردار و مدیران زحمتکش شهرداری و برنامه ریزی های صورت گرفته در سال١۴٠٢ شاهد تحول چشمگیری در سطح شهر خواهیم بود.

وی افزود: اعضای شورای اسلامی شهر از شهردار آبادان انتظار دارند با کار و تلاش شبانه روزی و خدمت صادقانه آنها را در مقابلمردم شریف این شهر سرافراز کند.

بغلانی با قدردانی از اقدامات و تلاش های شهردار آبادان خاطرنشان کرد: عملکرد تحسین برانگیز دکتر کاوه پور نشان از تسلط شهرداربر امور شهر و شهرداری دارد و امیدواریم با ریل گذاری ها، اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته خدمات رسانی به شهروندان فهیمو شریف عزیزمان مطلبوب تر شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر آبادان در پایان گفت: نگاه و حمایت های دولت آیت اللهرئیسی نبست به آبادان و همچنین اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته از سوی شهردار و اعضای محترم شورا، آینده روشنی رابرای شهر و شهروندان نشان می دهد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین