مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان : ۶۷۴ امدادگر در طرح نوروزی فعال خواهند بود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان : ۶۷۴ امدادگر در طرح نوروزی فعال خواهند بود

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان با بیان اینکه ۶۷۴ امدادگر در طرح نوروزی هلال احمر در استان فعال خواهند بود گفت: تاکنونویژه این طرح به میزان چهار هزار و ۶۱۹ روز آموزش به امدادگران هلال احمر در خوزستان ارائه شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، وحید شعبانی در نشست خبری با اشاره به اینکه از یک‌ ماه گذشته برای اجرایطرح نوروزی هلال احمر در استان برنامه ریزی شده است بیان کرد: طرح نوروزی هلال احمر استان از تاریخ ۲۵ اسفند ماه آغاز میشود و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه دارد.

وی گفت: جهت ارائه خدمات به مسافران ۲۲ پایگاه امداد بین جاده‌ای و ۱۵ پست موقت امداد و نجات در قالب این طرح در استان راهاندازی شده است.

شعبانی با تاکید بر اینکه هلال احمر، امدادگران خود را در حوضه آبریز دز در حال آماده باش مستقر کرده است اظهار کرد: با توجه بهبارش باران و برف مناسب در حوضه آبریز کارون و دز و بالا آمدن آب رودخانه‌های این مناطق‌، از مسافران خواستاریم در مسیل‌ها وکنار رودخانه‌های استان نکات ایمنی را رعایت کنند.

وی گفت: در ایام عید نوروز ۱۹ پست بشر دوستانه راه اندازی شده است و جوانان داوطلب در این پست ها با برگزاری برنامه هایمختلف به مسافران خدمات می دهند.

شعبانی با اشاره به فعالیت های حوزه آموزش برای ایام نوروز اظهار داشت: در این حوزه نیز بسته های مختلف آموزشی آماده شده کهبه مسافران اهدا خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان اظهار کرد: پنج هزار و ۲۰۰ گواهینامه برای افرادی که در سامانه خادم ثبت نام و آموزشدریافت کردند صادر شده است.

وی افزود: برای استقبال از زائران راهیان نور نیز در چهار یادمان در شهرستان های شوش، خرمشهر و اهواز چهار پایگاه درمانی وامدادی مستقر شده است و به مسافران خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: از ابتدای امسال تاکنون یک هزار و ۲۰۰ ماموریت امدادی از سوی امدادگران این‌ جمعیتدر قالب یک هزار و ۸۰۵ تیم امدادی انجام شده است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، به گفته شعبانی ۲ هزار و ۵۸۳ خانواده معادل ۳۹ هزار و ۸۰۶ نفر در این مدت امدادرسانی شدهاند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین