معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان : رویداد شکست حصر آبادان باید جهانی شود

معاون استاندار و فرماندار ویژه آبادان : رویداد شکست حصر آبادان باید جهانی شود

عباسپور از تشکیل دبیرخانه دائمی گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان خبر داد و گفت: شکست حصر آبادان باید مرزهای بینالمللی را رد کند و جهانی شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دکتر احسان عباسپور در نشست هماهنگی برگزاری بزرگداشت هفته دفاع مقدس، ضمن گرامیداشتیاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی، اظهار کرد: تمامی رویدادها و ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در آبادان که نماد مقاومت و‌ ایثاراست باید به نحو احسن برگزار شود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان آبادان بر لزوم اهمیت بخشی تمام دستگاه‌های اجرایی شهرستان به بحث دفاع مقدس تاکیدکرد و افزود: شهرستان آبادان ۲۷۰ درجه جغرافیایی در محاصره رژیم تا دندان مسلح بعثی عراق بود، که با فرمان تاریخی امام خمینی(ره) و با دلاوری‌های رزمندگان و مردم غیور این دیار از حصر آزاد شد.

وی با بیان اینکه درجه مقاومت آبادان در دوران دفاع مقدس به ویژه ایام حصر با هیچ شهری قابل مقایسه نیست‌، تصریح کرد: رویدادشکست حصر آبادان باید مرزهای بین المللی را رد کند و جهانی شود.

عباسپور از تشکیل دبیرخانه دائمی گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان خبر داد و بیان کرد: در سال‌های گذشته هیچ عزمی برایجهانی شدن این رویداد حماسی و تاریخی وجود نداشت و یا اگر هم وجود داشته نتوانسته‌ موفقیت چندانی کسب کند.

معاون استاندار خوزستان یاد آور شد: تمام اعضای ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس می بایست نقطه نظرات، ایده ها و برنامهدستگاه خود را به این دبیرخانه اعلام کنند تا بتواند در کنار کمیته های چند گانه ستاد، فعالیت مثمر ثمری داشته باشند ضمن اینکه اینکمیته‌ها نیز هر کدام باید یکی از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس را به عنوان عضو اجرایی درون خود داشته باشد تا اهداف تعیینشده را پیش ببرد.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان ادامه داد : از همه مدیران اجرایی انتظار می رود تا با همدلی و پشتیبانی یکدیگر بهترین برنامه یادبودشکست حصر آبادان در سطح تراز یک کشوری را اجرا کنند.

عباسپور افزود: در نظر داریم با تلاش مضاعف و با تشکیل دبیرخانه دائمی بزرگداشت شکست حصر آبادان، این رویداد ملی را بهصورت هرساله و برای همیشه در این شهر اجرایی و آن را جهانی کنیم.

وی بزرگداشت ایام حماسی جنگ تحمیلی و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس را عامل وحدت میان تمام اقشار جامعهبرشمرد و تاکید کرد: می بایست در پروسه جهاد تبیین از این ایام به عنوان الگو برای بیان و تربیت نسل جدید انقلاب استفاده کرد چرا کهمردم آبادان در محاصره ۲۷۰ درجه ای دشمن مقاومت و ایثار گری بی بدیلی از خود نشان دادند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه تمام شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در قلبمردم ابدی هستند، بیان کرد: باید یاد و خاطره تمام شهدایی که جان خود را فدای امنیت و اقتدار ایران اسلامی و حفظ خاک وطن کردنگرامی بداریم، بر این اساس سالروز شکست حصر آبادان برای ما روز بزرگی است و این حماسه تا ابد در یادها خواهد ماند در اینراستا باید بررسی‌های لازم در خصوص مزین شدن برخی از خیابان‌ها، پل‌ها و اماکن به نام مبارک شهدا در دستور کار قرار گیرد واجرایی شود.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین