یاسین کاوه پور در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : طرح “کوچه شهید” به مناسبت سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم در آبادان اجرایی می‌شود

ياسين كاوه پور در گفت و گو با روزنامه نسيم خوزستان : طرح

یاسین کاوه پور گفت: به مناسبت هجدهم مرداد سالروز گرامیداشت شهدای مدافع حرم، طرح کوچه شهید توسط شهرداری آبادان اجراییمی‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، شهردار آبادان با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم اظهار کرد: ۵ تن ازشهدای مدافع حرم کشورمان متولد آبادان هستند که از میان آنها شهید سیاح طاهری در آبادان به خاک سپرده است.

وی افزود: سردار شهید حسین همدانی، سردار شهید جبار دریساوی، شهید عارف کایدخورده و شهید احمد مکیان سایر شهدایآبادانی مدافع حرم هستند که در همدان، اهواز، دزفول و قم به خاک سپرده شدند.

یاسین کاوه پور خاطرنشان کرد: با مشورت و هماهنگی اعضای شورای اسلامی شهر و به مناسبت هجدهم مرداد سالروز گرامیداشتشهدای مدافع حرم، طرح کوچه شهید توسط شهرداری آبادان اجرایی می‌شود.

شهردار آبادان ادامه داد: در این طرح تابلویی تحت عنوان نام شهید در محل تولد شهید نصب و یادمانی برای گرامیداشت آن شهیدبزرگوار در آن مکان ساخته می‌شود.

وی گفت: در طراحی یادمان شهدا سعی بر این شده که رهگذران در کوچک‌ترین زمان ممکن به اطلاعات مورد نیاز درباره شهید مدافعحرم دست پیدا کنند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، کاوه پور در پایان عنوان کرد: علاوه بر طرح کوچه شهید، در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادتتولیدات رسانه‌ای نیز در دست ساخت است که مراسم رونمایی از آنها به‌زودی با حضور خانواده شهدا رونمایی خواهد شد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین