مهندس رضایی عنوان کرد : خیرین خوزستانی، پیشتاز در مدرسه سازی ایران

مهندس رضایی عنوان كرد : خيرين خوزستاني، پيشتاز در مدرسه سازي ایران

تا پایان سال جاری یکصد و پنجاه پروژه بهره برداری و تحویل آموزش وپرورش داده خواهد شد. مدیر کل نوسازی ، توسعه و تجهیز مدارس استان خوزستان در نشست خبری با اصحاب رسانه عنوان کرد: ۴۰۰ پروژه در قالب ۱۷۰۰ کلاس وبا اعتباری بالغ بر نهصد میلیارد ریال در حال اجرا است که با برنامه ریزی های انجام شده تا آخر سال جاری ۱۵۰ پروژه بهره برداری وتحویل آموزش وپرورش داده خواهد شد تا دانش آموزان خوزستانی در مکان هایی جدید و مجهز به ادامه تحصیل بپردازند.
مهندس رضا رضایی با تاکید براینکه خیرین مدرسه ساز خوزستان در کشور پیشتاز کار خیر هستند گفت: دولت ها قادر نیستند همه مشکلات فضاهای آموزشی رابرطرف کنند برهمین اساس مردم ونیکوکاران ورود کردند و تاکنون خیرین خوزستانی بیش از چهل جشنواره خیرین مدرسه ساز در خوزستان برگزار کردند که هدف این جشنواره ها تکریم خیرین مدرسه ساز، بیان تنگناها ، مشکلات فضاهای آموزشی وهمچنین اشاعه فرهنگ خیرین مدرسه ساز است.
وی گفت: باید با برنامه ریزی های مدون و فراهم نمودن بستر، در صدد ایجاد میل و رغبت بیشتر میان افراد متمول باشیم تا به عنوان افراد خیر ما را همراهی کنند تا شرمسار دانش آموزان و والدین آنها نباشیم.
رضایی در پایان خاطرنشان کرد :امروز ساخت هر کلاس درسی منجر به ظهور و بلوغ آینده سازانی ست که فرداهای بهتری را برای سربلندی و موفقیت ایران اسلامی رقم خواهند زد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین