پیام تبریک فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

پیام تبریک فرمانده انتظامی استان خوزستان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج

فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فرمانده انتظامی استان با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان جان بر کف خصوصا مردم ولایتمدار و کارکنان انتظامی استان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

هفته “بسیج” هفته پایداری، نماد عزت، شرف و تجلی صلابت و شهادت و بزرگترین ضرورت برای استمرار امنیت در این کشور است و بی تردید همین تفکر بسیجی، می تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه ای که ضرورت داشته باشد، تکلیف خود را به خوبی به سر منزل مقصود رسانده و موجبات رشد و شکوفایی روز افزون ایران زمین را فراهم کند.

شجره طیبه بسیج دوران بلوغ خود را در سال های دوران پرافتخار دفاع مقدس پشت سر گذارند و اکنون چون درختی تنومند و با بصیرت، خاک ایران اسلامی را در بر گرفته و حافظ امنیت و آرامش کشور است، بنابراین، همگان باید با تبعیت از فرامین راهگشاه و داهیانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، از این فرصت و ظرفیت، همچون دوران دفاع مقدس، نهایت بهره را برده و بکوشیم تا ندای پر شکوه اقتدار و توسعه روز افزون ایران اسلامی، در پیکره جهان هستی، بیش از این طنین انداز شود.

بی تردید، بسیج تنها محدود به لفظی در گفتار رایج نیست! بلکه آن مکتبی بسیار عمیق و همگانی است و همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب و امنیت عمومی تلاش می کنند، مجاهدان فی سبیل الله محسوب می شوند، و همانگونه که امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و شهدای عرصه نظم و امنیت، هفته گرامیداشت بسیج و بسیجی را به حضور بسیجیان دریادل و تمامی کارکنان انتظامی استان و مردم پایتخت شور و شعور حسینی استان خوزستان تبریک و تهنیت عرض کرده و از خداوند قادر و متعال عزت و سرافرازی روز افزون همه بسیجیان عزیز و مخلص را مسئلت می نمایم.

فرمانده انتظامی استان خوزستان

سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی

انتهای پیام/

برچسب :

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین