جانشین دبیر ستاد امر به معروف: دشمن در حال ایجاد تغییر رفتار در جامعه است

جانشین دبیر ستاد امر به معروف: دشمن در حال ایجاد تغییر رفتار در جامعه است

جانشین دبیر ستاد امر به معروف در جلسه بررسی وضعیت مراکز و تورهای گردشگری گفت: دشمن در حال ایجاد تغییر رفتار در جامعه است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان جلسه بررسی وضعیت مراکز و تورهای گردشگری با حضور نماینده دادستان ، جانشین دبیر ستاد امر به معروف ،دبیر ستاد عفاف و حجاب استانداری، رئیس پلیس اماکن استان، نماینده سازمان بازرسی و مدیر کل و کارکنان اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان برگزار شد.

در ابتدا کیانی جانشین دبیر ستاد امر به معروف گفت :دشمن با تمام ابزاری که در اختیار دارد در حال تهاجم است و از ظرفیت‌های داخلی خودش در کشورها و به ویژه کشور ما چه مزد بگیران چه خودفروختگان استفاده میکند.

وی افزود : دشمن در حال ایجاد تغییر رفتار در جامعه هست ما همه وظیفه داریم هر کسی در هر جایی هست تلاش بکند تا مردم را آگاه و توطئه‌های دشمن را خنثی نماید تا یک اندلس دیگر تکرار نشود. به همین خاطر یکی از جاهایی که دشمن روی آن سرمایه گذاری کرده است بحث گردشگری و رونق تورهای مختلف و عادی سازی روابط نامحرم با یکدیگر در قالب تورهای گردشگری و غیرمجاز است و بنابراین همه وظیفه داریم با قدرت و سرعت جلوی این پدیده زشت را به شکل قانونی و شرعی بگیریم.

جانشین دبیر ستاد امر به معروف پیشنهاداتی از جمله:تشکیل تیم بازرسی و ارزیابی تور های گردشگری و مسئولین آن ها،آموزش راهنمایان تورها،تشکیل و راه اندازی پایگاه های بسیج،باز تعریف دستورالعمل هاو… ارائه دادند.

در ادامه جلسه کارکنان میراث فرهنگی گزارشی را در مورد عملکرد خود ارائه دادند و سپس سایرین نقطه نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین