روزنامه نسیم خوزستان از شکستن خطوط قرمز شرعی و اسلامی گزارش می دهد ؛ فروش علنی آبزیان حرام گوشت همچنان در بازار ادامه دارد

روزنامه نسيم خوزستان از شكستن خطوط قرمز شرعی و اسلامی گزارش مي دهد ؛  فروش علني آبزيان حرام گوشت همچنان در بازار ادامه دارد

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فروش علنی آبزیان حرام گوشت نشان‌دهنده عدم حضور بازرسان برای نظارت بر بازار است.

 

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، فروش آبزیان حرام گوشت یک تخلف است که با وجود گزارش‌های مکرر رسانه‌ها و انتقاد نماینده ولی فقیه در استان اما همچنان فروش آبزیان حرام گوشت به صورت علنی مشاهده می شود.

فروش علنی آبزیان حرام گوشت نشان‌دهنده عدم حضور بازرسان برای نظارت بر بازار است که بی توجهی و سهل‌انگاری در این موضوع فرصتی را برای برخی ها به وجود آورده تا اگر در گذشته پنهان این کار را انجام می دادند اما متاسفانه امروز خطوط قرمز شرعی و اسلامی را بشکنند و آشکارا آن را در بازار عرضه کنند لذا وضعیت فعلی عرضه و فروش آبزیان حرام گوشت در بازار زیبنده کشور مقدس جمهوری اسلامی نیست.

با پیگیری های صورت گرفته از سوی این نشریه شاهد پاس‌کاری وظیفه نظارت بر فروش آبزیان حرام گوشت میان دامپزشکی و شیلات خوزستان هستیم. زمانی که این دو نهاد حاضر نیستند مسئولیت و وظیفه خود را تقبل کنند باید انتظار داشته باشیم که فرصت‌طلبان از این اوضاع استفاده کنند و آبزیان حرام گوشت را به اسم حلال گوشت بفروشند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، ضروری است اداره کل شیلات و دامپزشکی استان با تقبل وظیفه و فعال کردن بازرسان خود برخوردهای قانونی با فروشندگان آبزیان حرام گوشت در بازار را انجام دهند تا شاهد این گونه قانون شکنی در روز روشن نباشیم.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین