به مناسبت دهه فجر شهردار گتوند خبر داد:  افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر گتوند

به مناسبت دهه فجر شهردار گتوند خبر داد:    افتتاح و کلنگ‌زنی ۷ پروژه عمرانی و خدماتی در شهر گتوند

شهردار گتوند گفت: به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دو کلنگ زنی و پنج افتتاحیه در سطح شهر گتوند به اجرا خواهد آمد.

ذوالفقار ابراهیمی شهردار گتوند در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: به مناسبت چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی دو کلنگ زنی و پنج افتتاحیه در سطح شهر گتوند به اجرا خواهد آمد.

وی با اشاره به اینکه بهسازی و آسفالت معابر و و جدول کاری خیابان ها یکی از پروژه‌های افتتاحیه دهه فجر می‌باشد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون ۳۰۰ هزار متر مربع از معابر و خیابان های شهر گتوند بهسازی و آسفالت شد که این پروژه با حضور در خیابان جمهوری اسلامی به صورت نمادین اجرا خواهد شد.

شهردار گتوند گفت: افتتاح فاز دوم پارک ساحلی و چمن مصنوعی کوی شهید سلطانی در جوار رود کارون و پل قیصر امین پور یکی دیگر از پروژه‌ها می‌باشد.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: کلنگ زنی پارک بانوان به مساحت ۱۰ هزار متر مربع با حضور مدیر کل امور بانوان استانداری خوزستان برگزار می‌گردد.

وی با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب شهرستان گتوند در حوزه دامداری و دامپروری و لزوم توجه به سلامت و امنیت غذایی شهروندان عنوان کرد: سالن جدید کشتار و سردخانه بالای صفر کلنگ زنی می‌شود که سیستم تصفیه فاضلاب ، ساخت و تکمیل استبل انتظار دام و نصب تجهیزات مورد نیاز ذبح دام سبک و سنگین و دیگر ملزومات نیز در این پروژه لحاظ شده است.

شهردار گتوند ادامه داد: افتتاحیه کف پوش کمربندی شمالی به مساحت ۱۲هزار متر مربع در غالب جاده ی سلامت نیز به مرحله افتتاح رسیده است.

وی خبر داد: لوله گذاری خیابان شهید طیبی به متراژ ۴۵۰ متر مربع و به قطر ۲۰۰۰ متر و در کوی کارون شهر ۲۵۰ متر مربع با قطر ۱۶۰۰۰ نیز به مرحله افتتاح رسیده است‌.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان ابراهیمی در پایان گفت:تامین اعتبار پروژه‌ها از محل حق آلایندگی ها بوده و همه پروژه‌ها در روز چهارشنبه (۱۸ بهمن ماه) سال جاری افتتاح می شوند.

شهر گتوند مرکز شهرستان گتوند است.

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین