روزنامه نسیم خوزستان از لزوم توجه به دستور رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور گزارش می دهد ؛ دادستان ها و نیروی انتظامی در برخورد با کشف حجاب جدی تر وارد میدان شوند

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، بی‌حجابی برخی افراد، به نوعی تجاوز به حقوق دیگران و از باب دیگر نوعی حق‌الناس است زیرا هرگونه رفتار که حجب و حیا و عفاف جامعه را خدشه‌دار نماید، ضربه‌ای است که به آرامش، سلامت و امنیت اجتماعی فرود می‌آید.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، رعایت حجاب برای زنان در تمام اماکن عمومی، اعم از دولتی و خصوصی الزامی است.

با توجه به توصیه اسلام به پوشش بانوان، می توان گفت حجاب از مصادیق تکریم و ارج نهادن به کرامت انسانی و اسلامی آنان است.

همچنین ترویج فرهنگ عفاف و حجاب موجب استحکام بنیان خانواده و مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمنان می‌شود.

بی‌حجابی برخی افراد، به نوعی تجاوز به حقوق دیگران و از باب دیگر نوعی حق‌الناس است زیرا هرگونه رفتار که حجب و حیا و عفاف جامعه را خدشه‌دار نماید، ضربه‌ای است که به آرامش، سلامت و امنیت اجتماعی فرود می‌آید.

متاسفانه در دو سال اخیر شاهد ترویج بی‌حجابی و بی بندوباری حتی در اماکن عمومی هستیم و برخی ارگان‌های دولتی و خصوصی به ویژه مطب‌ها و داروخانه ها جهت درآمدزایی یا جذب فالوور از پوششی استفاده می‌شود که شایسته نظام مقدس جمهوری اسلامی نیست و این امر آفتی بزرگ برای نظام محسوب می‌شود.

البته ناگفته نماند وضعیت حجاب در برخی دانشگاه‌ها و مراکز فرهنگی و ادارات نیز شرایط نامناسبی دارد و بی تفاوتی مدیران و متولیان امر با توجه به دستور رئیس قوه قضائیه و دادستان کل کشور به موضوع نگران کننده ای تبدیل شده است.

به طور مثال زمانی که در کلانشهر اهواز جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های فرهنگی برگزار می‌شود ترویج بی حجابی کاملا مشهود است و جالب است متولیان امر حتی تذکری نیز به برگزار کنندگان و هنجارشکنان نمی‌دهند چه برسد به برخورد!!!

در گذشته فقط موضوع بدحجابی بود اما اکنون شاهد بی حجابی و کشف حجاب برخی زنان هستیم که نمی‌توان نسبت به این موضوع چشم‌پوشی کرد به دلیل اینکه آسیب‌های آن جامعه را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

از جمله آسیب های بی حجابی، سقوط شخصیت انسانی زن، کاهش جذابیت زنان در نزد همسران، افزایش طلاق و جدایی، از بین رفتن آرامش روانی و … است.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، از آنجایی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز هستیم و رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور دستور برخورد با هنجارشکنان و‌ عوامل کشف حجاب را ماه هاست صادر نموده جا دارد دادستان های شهرهای استان خوزستان از جمله اهواز به عنوان مدعی العموم، نیروی انتظامی و دیگر متولیان امر نسبت به این موضوع ورود کنند.

انتهای پیام/

برچسب : ,

درباره نویسنده

1222مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین