مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز افتتاح شد

مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز افتتاح شد

مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن به ‌منظور ارائه خدمات تخصصی درمانی به مددجویان و نیازمندان کمیته امداد امام خمینی (ره) در غرب شهرستان اهواز راه‌اندازی شد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با حضور معاون مشارکت های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان، دکتر هاشمی فر و هیئت همراه روز شنبه ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ در آیین افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن با حضور کمیته امداد غرب اهواز ،نماینده سمن های استان خوزستان دکتر داودی و جمعی از مسئولان محلی ، فرماندهان پایگاه بسیج برادران و خواهران، سادات ، شیوخ و اهالی کوی کریشان گفت: یکی از برنامه‌های مبتکرانه کمیته امداد را راه‌اندازی مراکز نیکوکاری به‌منظور واگذاری بخشی از امور محرومان به خیران دانست.

هاشمی فر افزود: مراکز نیکوکاری، کمک‌های خیران هر منطقه را جمع‌آوری و بین نیازمندان همان منطقه توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۵۰ مرکز نیکوکاری در استان خوزستان راه‌اندازی شده است اظهار داشت: این مراکز به‌ صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف از جمله اشتغال، تحصیلی و درمانی راه‌اندازی می‌شود و به مددجویان و اقشار نیازمند خدمت‌رسانی می‌کند.

معاون مشارکت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان یکی از اهداف مهم کمیته امداد را توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت و ایجاد منبع درآمد برای آن‌ها اعلام کرد و تصریح کرد: این نهاد با توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت در زمینه‌های مختلف درصدد جلوگیری از فقر بین نسلی در بین این خانواده‌ها است.

دکتر داودی نماینده سمن های خوزستان بیان کرد: مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن در غرب اهواز با توجه بیشتر مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان به مددجویان و تاکید بیشتر به تشکیل میز خدمت در منطقه کریشان با حضور دستگاه‌های مربوطه و رفع محرومیت های موجود و اعلام آمادگی بر حمایت و انتقال موارد ذکر شده توسط مدیر مرکز نیکوکاری ثامن راه‌اندازی شد.

در پایان افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن و بازدید از درمانگاه خیریه دکتر سیاحی ملاشیه بعمل آمد.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، سید لطیف سیف السادات بعنوان مدیر مرکز نیکوکاری تخصصی درمانی ثامن منصوب شد.
آدرس مرکز : واقع در جاده اهواز – خرمشهر در کوی کریشان جنب نمایشگاه خودروی کاریانا

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین