رئیس پلیس راهور استان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان : برخورد با سد معبر وظیفه شهرداری است

رئیس پلیس راهور استان در گفت و گو با روزنامه نسیم خوزستان :  برخورد با سد معبر وظیفه شهرداری است

سرهنگ دولتشاهی گفت : با توجه به اینکه تعطیلات سال نو همزمان با ماه مبارک رمضان است، ورود کاروان‌های راهیان نور به استان آغاز شده است.

سرهنگ رضا دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان گفت: با توجه به اینکه تعطیلات سال نو همزمان با ماه مبارک رمضان است، ورود کاروان‌های راهیان نور به استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه، اکنون با اوج ترافیک مواجه هستیم اما مشکل چندانی نداریم، افزود: ورود کاروان‌های راهیان نور به کلانشهر اهواز جهت جلوگیری از ترافیک با هماهنگی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس راهور استان خوزستان با اشاره به همزمانی تعطیلات نوروز و ماه رمضان گفت: ترافیک موجود مربوط به خریدهای قبل سال نو و ماه مبارک رمضان است و هر چه به روزهای پایانی سال نزدیکتر می شویم مشاهده می‌کنیم ترافیک‌ها در مرکز شهر و بازار‌ها پرحجم‌تر می‌شود.

سرهنگ دولتشاهی ادامه داد: برنامه‌ریزی شده که در ساعات پیک تردد تیم‌های راهور تقویت شوند، تا بتوانیم ترافیک‌ها را مدیریت کنیم.

وی درباره سد معبر خودروهایی که کنار جاده میوه و تره وبار می‌فروشند، عنوان کرد: برخورد با خودروهایی که کنار جاده جنس می‌فروشند از وظایف شهرداری است اما همکاران ما نیز برخورد‌های لازم را انجام می‌دهند.

رئیس پلیس راه استان خوزستان تصریح کرد: خودروهایی که سد معبر می‌کنند بیشتر در مبادی ورودی و خروجی شهر هستند و به صورت مکتوب نیز به شهرداری اعلام کردیم که اجازه توقف خودروها جهت فروش داده نشود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، دولتشاهی تاکید کرد: داخل شهر نیز چنین شرایطی وجود دارد و باید پلیس راهور، شهرداری و نیروی انتظامی بایکدیگر همکاری کنند به دلیل اینکه روز به روز اوضاع بدتر می‌شود، بنابراین ضرورت دارد یک هم‌افزایی در این راستا صورت بگیرد.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین