رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان : شهرداری گام موثری جهت ساماندهی ورودی‌های کلانشهر اهواز برنداشته است

رئیس کمیسیون حقوقی شورای شهر اهواز در گفت‌وگو با روزنامه نسیم خوزستان :  شهرداری گام موثری جهت ساماندهی ورودی‌های کلانشهر اهواز برنداشته است

عضو شورای شهر اهواز گفت: از بودجه ۱۲۰ میلیارد تومانی ساماندهی ورودی های شهر در سال ۱۴۰۲ فقط ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان تامین شده است.

غلامرضا شانه‌سازان، رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان اظهار داشت: برای ساماندهی ورودی‌های کلانشهر اهواز در بودجه ۱۴۰۲، ۱۲۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده اما متاسفانه شهرداری به هر علتی در جهت ساماندهی ورودی‌های شهر گام موثری برنداشته است.

وی افزود: با توجه به وضعیت کنونی ورودی‌های کلانشهر اهواز مشاهده می‌کنیم، عملاً اتفاقی در جهت تغییر چهره و ساماندهی ورودی‌ها انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز با بیان اینکه فقط ۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از بودجه تامین شده، گفت: در ماهی که پیش رو داریم بنا است که ورودی شهر اهواز از سمت زرگان از نظر ساماندهی دکه‌ها حرکت روبه جلویی داشته باشیم.

وی ادامه داد: همچنین ورودی اهواز از سمت پلیس راه قدیم تا جاده گروه ملی با توجه به اهمیت این جاده از نظر ورود زائران اربعین حسینی و راهیان نور بنا شد از ابتدای سال طبق سیاست‌گذاری شورا کاری انجام شود.

شانه‌سازان با اشاره به اینکه وضعیت این جاده زیبنده کلانشهر اهواز نیست، بیان کرد: این جاده نزدیک ۱۲ کیلومتر است و امکان اینکه سریع‌تر به نتیجه مطلوب برسد، وجود دارد.

وی در پایان خبر داد: طراحی محور اهواز شوشتر نیز صورت گرفته و مرحله اجرا سال آینده انجام ‌می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، با توجه به اینکه ورودی هر شهر نماد و نشانه فرهنگ و آداب یک شهر است، متاسفانه همه ورودی‌های کلانشهر اهواز شکل نازیبا و ساماندهی نشده دارند، همچنین با دیدن این وضعیت شلخته بودن، رها شدگی و سوء مدیریت را در ذهن مسافران تداعی می‌کند. اکنون که در آستانه تعطیلات نوروز هستیم انتظار می‌رود که متولیان امر درجهت ساماندهی ورودی‌های شهر اهواز قدم مثبتی بردارند.

انتهای پیام/

درباره نویسنده

1220مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین