عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال:مخالف حضور منصوریان در استقلال نیستم

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال:مخالف حضور منصوریان در استقلال نیستم

عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال با تاکید بر اینکه مخالف حضور علیرضا منصوریان در استقلال نیست، گفت: منصوریان مربی خوب و محبوبی است و من مخالف او نیستم.

شاهرخ سبک دست درباره جلسه روز گذشته خود در وزارت ورزش و جوانان، ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: محور این جلسه مسائل مالی بود که با سران وزارت ورزش انجام گرفت. اینکه دغدغه‌های مالی چطور برطرف شود و بدهی‌های فصل گذشته را چگونه پرداخت کنیم محور این مذاکرات بود. بازیکنان و پیشکسوتان استقلال دارای حق و حقوقی هستند که باید دریافت کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیتی که این موضوع دارد صحبت‌هایی درباره نحوه کمک‌های ما انجام گرفت. تا این لحظه تصمیم بر این است که کمک‌های مالی به استقلال از طریق ما انجام گیرد و مثل فصل گذشته به عنوان حامی مالی این باشگاه عمل کنیم. قرار است بقیه کارها در وزارت انجام گیرد و منتظر انتخاب اعضای هیات مدیره هستیم.

عضو پیشین هیات مدیره استقلال در خصوص قرارداد سه ساله با این باشگاه بیان کرد: در حال حاضر سازمان لیگ در بحث درآمدزایی بسیار حرفه‌ای عمل می‌کند و شاهد این بودیم که در فصل گذشته قرارداد تبلیغات محیطی با گذشته چقدر فرق کرده بود. در صورتی که ثبات مدیریتی وجود داشته باشد می‌توان در عرض دو سال و نیم تا سه سال به درآمدزایی رسید و زمینه‌های آن هم فراهم است.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود وی مخالف حضور منصوریان در استقلال است، تصریح کرد: منصوریان یک مربی خوب است که از محبوبیت بالایی نزد هواداران برخوردار است. از نظر فنی هم خیلی خوب است و من هیچ مخالفتی با حضور وی نداشته‌ام. بهرحال موضوع انتخاب سرمربی باید در کمیته فنی انجام گیرد و دو باشگاه در یک فضای حرفه‌ای در این باره به توافق دست یابند.

سبک دست در پاسخ به این سوال که آیا امشب با اسکوچیچ جلسه دارید، گفت: من برنامه‌ای برای جلسه با اسکوچیچ ندارم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین