دستورات خلق الساعه به دولت آیت الله رئیسی رسید؛ در قبال هر اتفاق تلخی که با بازگشایی مدارس خواهد افتاد شما مسئول هستید

دستورات خلق الساعه به دولت آيت الله رئيسي رسيد؛ در قبال هر اتفاق تلخي كه با بازگشايي مدارس خواهد افتاد شما مسئول هستيد

در ایامی که با اقدامات و تلاش های شبانه روزی نیروهای سفید پوش کشورمان (کادر درمان) و تا حدودی رعایت مردم، شاهد کاهش آمار مرگ و میر هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلا به کرونا هستیم متاسفانه عده ای بخاطر پُز و عادی جلوه دادن اوضاع و اعلام پایان همه گیری کرونا، دستور به بازگشایی مدارس کشور را داده اند.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، این گونه اقدامات و تصمیمات غلط، غیر کارشناسی و خلق الساعه در دولت حسن روحانی به وفور دیده می شد اما با آمدن دولت مردمی آیت الله رئیسی انتظار می رفت اقدامات عقلانی و کارشناسی جای تصمیمات خلع الساعه و غیرکارشناسی را بگیرد!
متاسفانه در اقدامی تامل برانگیز و بر خلاف توصیه کادر درمان و کارشناسان حوزه بهداشت، وزیر کشور اعلام به بازگشایی مدارس نموده است و این تصمیم موجی از نگرانی، ترس و اضطراب را به خانواده ها و معلمان وارد کرده است.
تصمیم اخیر وزیر کشور بر خلاف توصیه های کارشناسان کادر درمان، بر ساده انگاری کرونا منجر می شود و قطعا پیامدهای غیر قابل جبرانی را به کشور و خانواده ها تحمیل می کند.
در زمانی که کشورهایی نظیر چین که در مقابله و کنترل کرونا جزو موفق ترین کشورها محسوب می شوند جدیدا برای مهار موج جدید کرونا، قرنطینه شهرهای بزرگ و چندین میلیون نفری را از سر گرفته اند ولی در ایران اقدام به عادی جلوه دادن و ساده انگاری کرونا می کنند!
حال سوال اینجاست که چرا برخی افراد برای ایجاد بحران و به چالش کشاندن دولت آیت الله رئیسی آنهم از همین ابتدای کار دولت چنین تصمیمات غلطی را صادر می کنند و کوچکترین مخالفتی با تصمیمات آنها از سوی رئیس دولت و نمایندگان صورت نمی گیرند؟
اگر اصرار برخی آقایان بر این باشد که مدارس با هر هزینه و اجباری بازگشایی شوند منطق می گوید این تصمیم نباید یک ماه مانده به پایان سال تحصیلی گرفته می شد!
دستور بازگشایی مدارس بدون اطلاع قبلی آنهم در آغاز فصل گرما و ماه مبارک رمضان که منجر به کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک را به حداقل خواهند رساند چه مفهومی دارد؟
متاسفانه اعتراض معلمان بی گناه که می دانند با بازگشایی مدارس چه بلای خانمان سوزی بر سر خانواده ها خواهد آمد نیز تا الان کار به جایی نرسانده است.
بازگشایی مدارس مساوی است با ساده انگاری و عادی انگاری کرونا و این موضوع قطعا دودش اول به چشم نظام، خانواده ها و بعد معلمان بی گناه خواهد رفت که آن وقت برای جبرانش خیلی دیر خواهد بود!
قرار بر این بود برخلاف دوران آقای روحانی در دولت آیت الله رئیسی خبری از تصمیات استرس زا، ویرانگر و خلق الساعه نباشد ولی گویا عدم تغییر کادر مدیریتی دولت روحانی در وزارتخانه ها و بدنه دولت، کم کم در دولت آیت الله رئیسی خودش را نشان می دهد!
به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، در پایان اول از دولت دوم از نمایندگان مجلس انتظار می رود جلوی تصمیم غلط و غیر کارشناسی وزیر کشور را بگیرند و قبل از تحمیل هزینه های ویرانگر و غیرقابل جبران به نظام و خانواده ها از بازگشایی مدارس جلوگیری کنند و در انتها مسئولان و نمایندگان را به آیه ٢۴ سوره صافات که می فرماید وَقِفُوهُمْ إِنَّهُمْ مَسْئُولُونَ یادآور می شوم که در قبال هر اتفاق تلخی که خواهد افتاد شما مسئول و پاسخگو هستید!

 

 

[poll id=”2″]

درباره نویسنده

7473مطلب نوشته است .

۱۵ Comments on “دستورات خلق الساعه به دولت آیت الله رئیسی رسید؛ در قبال هر اتفاق تلخی که با بازگشایی مدارس خواهد افتاد شما مسئول هستید”

  • Hamidreza Goodarzi wrote on 13 فروردین 1401 18:12

    بنام خدا
    بسیار بسیار موارد متعددی وجود دارد، که ظاهرا‌ از چشم تصمیم گیران غافل مانده است.
    ۱- هزینه های متعدد و فشار آن بر خانواده ها در آغاز سال ۱۴۰۱ ، آن هم صرفا برای یکماه پایانی سال تحصیلی.
    ۲- عدم اطلاع رسانی بموقع مشکلات متنابهی همچون، 
    عدم آمادگی خوابگاههای دانش آموزی و دانشجویی، 
    اختیار نکردن خوابگاه و عدم اجاره و یا تمدید واحدهای اجاره ای توسط دانشجویان که از خوابگاههای انفرادی و شخصی استفاده می نمودند.
    ۳- عدم امکان تهیه بلیط و … برای آن بخش از محصلین که محل تحصیل و زندگی متفاوت است.
    ۴- عدم تعیین و‌مشکلات اجاره سرویس برای محصلین
    قالبا در ابتدای سال تحصیلی روند تعیین سرویس یکماهی به درازا می کشد.
    ۵- مشکلات ویژه دانش آموزان ابتدایی بویژه کلاس اولی ها
    ۶- تبدیل وضعیت غیر مجازی به حضوری و اختلالات قابل پیش بینی قطعا باعث برخی مشکلات آموزشی میکردد که باعث افت تحصیلی میگردد.
    بسیار موارد متعد دیگر که میتوان در زمان و فرصت مناسب شمرد.
    البته قطعا موارد دقیق تر و صحیح تری را کارشناسان امور تحصیلی میتوانند ارائه نمایند.

  • محمد پورانيان wrote on 13 فروردین 1401 18:37

    مخالف / براى اینکه زیر ساخت هاى بهداشتى و سرمایشى (ویژه مناطق گرم) آماده نمیباشد

  • مرجان wrote on 13 فروردین 1401 18:54

    موافق بازگشایی مدارس نیستم

  • شکرخدا مومنی/ مدیر بازنشسته wrote on 13 فروردین 1401 19:18

    با توجه باینکه تعطیلات نوروز بوده وسیله مسافرت صورت گرفته مشخص نیست که چه افرادی ناق
    شده اند و حداقل یک هفته زمان می برد تا این ویروس خود را مشخص کندفلذا شایسته نیست که فرزندان کشور عزیزمان را درمعرض خطر قرار دهیم و خانواده ها را در این برهه از وضعیت کشور با مشکل مواجه کنیم

  • Arashsetodeh wrote on 13 فروردین 1401 20:56

    با توجه به اینکه کوید ۱۹ بصورت کامل کنترل نشده بهتر است که مدارس و دانشگاه‌ها همچنان تعطیل باشند.

  • احمد چشمه کبودی wrote on 13 فروردین 1401 21:10

    به نظر من مدارس از سال بعد باز شود بهتر است چون برای این۲ماه با توجه به این که با نبودن سرویس و ماه رمضان و وجود گرمای شدید اهواز از سال بعد مدارس باز شود بهتر است!

  • مرتضی wrote on 13 فروردین 1401 21:14

    با عرض سلام و خسته نباشید ممنون از مطلب خوبتون من به عنوان یک دانشجو مخالف بازگشایی دانشگاه ها و مدارس هستم به دلیل اینکه سویه اومیکرون هنوز به پایان نرسیده و به دلیل سفر های شلوغ نوروزی و قطعا اوج گیری دوباره این بیماری مخالف حضوری شدن مراکز تحصیلی و سهل انگاری مردم هستیم قطعا با این تصمیم نادرست و ناکارشناس با موجه جدید ویروس مواجه خواهیم شد و قطعا جان ما و جان فرزندانمان با خطر جدی مرگ مواجهه خواهیم شد.

  • علی حیدری wrote on 13 فروردین 1401 21:52

    سلام علیکم
    بهتر است بمنظور برنامه ریزی اصولی و فراهم‌نمودن مقدمات یکماه باقی مانده تا پایان سال آموزشی همچنان مجازی اقدام شود و ان شاءالله برای سال آینده آموزشی حضوری برگزار گردد

  • هما wrote on 13 فروردین 1401 22:19

    با بازگشایی غیر کارشناسانه مخالفم

  • حسن عیدی wrote on 13 فروردین 1401 22:59

    هنوز هیچ نظریه ایی درباره اتمام دوران کرونا وجود نداره بعد شما چجوری مدارس رو بازگشایی میکنید

  • عباسی wrote on 13 فروردین 1401 23:13

    بچه های دبسرستانی هرروز بیرون هستند و کنترل آنها از حیطه خانواده ها با توجه به رسیدن سن بلوغشان و احساس مستقل شدن آنها خارج شده، حالا که مدارس میخواد باز بشه همه احساس خطر کرده اند، ضمنا وضعیت آموزش و پرورش بسیار ضربه دیده، خواهشا با راه انداختن این نوع کمپین ها بیشتر به وضعیت آموزش و پرورش ضربه نزنید.

  • محمد wrote on 14 فروردین 1401 4:50

    بسیار تصمیم غیرکارشناسانه و بدی هست و آیا مسئولینی که این دستور را داده اند در مقابل والدین و کل مردم ایران اگر اتفاقات بدی بیافتد، که مطمئنم ۱۰۰٪ خواهد افتاد پاسخگو هستند؟
    خدا لعنت کند مسئولی را که این تصمیم غیر کارشناسی را می گیرند و بصورت آیین نامه و دستور بر ملت تحمیل می کنند.

  • منصور شریفی wrote on 14 فروردین 1401 5:47

    مخالف بازگشایی مدارس در موقعیت کنونی هستم

  • مهرتاش داورپناه wrote on 14 فروردین 1401 13:33

    وقتی افراد نالایق و بی کفایت مسئولین تصمیم گیرنده برای ملت باشن بهتر از این نمیشه

  • اکرم wrote on 14 فروردین 1401 15:41

    موافقم
    چطور مردم مهمونی و عروسی و عزاداری و عید دیدنی و …… میرن طوری نمیشه فقط تو مدرسه کرونا می گیرن
    این دو ماه یه دست گرمی میشه بعد از دو سال خوردن و خوابیدن دانش آموزان و سال جدید دیگه راحت تر میان مدرسه

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین