یک مقام مسئول در سازمان جهاد کشاورزی استان در گفت و گو با نسیم خوزستان : احتکار خانگی مرغ زیاد شده است

یک مقام مسئول در سازمان جهاد کشاورزی استان در گفت و گو با نسیم خوزستان : احتکار خانگی مرغ زیاد شده است

سعید حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار روزنامه نسیم خوزستان درباره صف‌های طولانی خرید مرغ اظهار داشت: صف‌های طولانیارتباطی با کمبود مرغ ندارد، عرضه مرغ زیاد است و بیش از ظرفیت در اهواز توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در اکثر مناطق یک الی دو نقطه جهت توزیع مرغ وجود دارد، افزود: اکنون احتکار خانگی زیاد شده و برخی چندین باردر صف می‌ایستند و مشکلاتی را برای ما به وجود آوردند.

مدیر نظارت بر محصولات کشاورزی جهاد کشاورزی خوزستان گفت: به دلیل فصل و کمبود نهاده‌هایی که باید در اختیار مرغداران قرارگیرد، با کمبود مرغ کشتار روز مواجه هستیم.

وی ادامه داد: کشتارگاه‌های اهواز حدود ۲۰ الی ۲۵ تن مرغ دارند که جوابگوی نیاز مردم نیست به همین دلیل مرغ منجمد جهت تنظیمبازار توزیع می‌شود.

به گزارش روزنامه نسیم خوزستان، حاجیان در پایان عنوان کرد: کمبود مرغ نداریم نظارت به صورت مستمر انجام می‌گیرد و همهارگان‌های مربوطه پای کار هستند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

One Comment on “یک مقام مسئول در سازمان جهاد کشاورزی استان در گفت و گو با نسیم خوزستان : احتکار خانگی مرغ زیاد شده است”

  • امین زمانپور wrote on 19 فروردین 1402 8:42

    بسم الله القاسم جبارین.
    جناب آقای مسئول که فکر احتکار مرغ تو خونه مردمی،اول از همه فکر ثابت نگه داشتن قیمت مرغ باش بعد فکر تهیه و توزیع عادلانه مرغ بین خلق آلله باش،در وحله آخر فکر یخچال مردم باش۰مردم به اندازه کافی مشکل معیشتی دارن،حالا یکی مثل بنده و جنابعالی دستمون به دهنمون میرسه که نباید فکرمون به بالا دست باشه،حداقل باید به فکر اونی باشید که حتی پوست مرغ هم می‌خره و گذران زندگی میکنه.ما توی گروه جهادیمون به خدا مردمی می‌بینیم که کباب هم ندیدن چه برسه به اینکه به مرغ و احتکار اون حتی فکر کنه.خلاصه مطلب به فرموده حضرت آقا مشکل معیشت مردم رو حل کنید قبل از اینکه مردم برای معیشتشان به خروش بیایند.
    من الله توفیق امین زمانپور

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین