طعنه ترابیان به رئیس کمیته فوتسال؛ ممکن است صدایمان درآید!

 طعنه ترابیان به رئیس کمیته فوتسال؛ ممکن است صدایمان درآید!

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال با بیان اینکه تجهیز سالن نقش جهان به کندی پیش می‌رود، گفت: کمیته فنی اصولا وقتی اسم کاندیدای سرمربیگری تیم ملی را از رئیس فدراسیون بگیرد، ارزشش بیشتر است!

عباس ترابیان درباره صحبت‌های رضا افتخاری رئیس کمیته فوتسال که گفته بود اسامی مربی بعدی تیم ملی را به کفاشیان می‌دهد نه کمیته فنی، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: برای من که این موضوع فرقی نمی‌کند. من در شان خودم نمی‌بینم که مانند بچه‌های کوچک در مورد مسائل ریز حرف بزنم. مهم این است که فهرست مربیان مورد نظر زودتر مشخص شود.

وی افزود: من گلایه‌ای از این بابت ندارم. در نهایت علی کفاشیان هم باید طبق قوانین لیست مربیان را به کمیته فنی و توسعه بدهد. کمیته فنی هم اصولا وقتی چیزی را از رئیس فدراسیون بگیرد ارزشش بیشتر است!

رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا، درباره وضعیت مجهز کردن سالن ۲۵ آبان هم تاکید کرد: مسئولان شرکت توسعه و تجهیز به همراه استانداری و اداره کل ورزش و جوانان اصفهان کار ارزنده‌ای را شروع کرده‌اند ولی تجهیز سالن جدیت بیشتری را می‌‌طلبد تا امکانات هر چه سریعتر فراهم شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا هم بر بازسازی و تجهیز سالن تاکید کرده است و این جزو تعهدات دوستان است.

ترابیان ادامه داد: قرار شد هفته آینده هم بازدیدی از سالن نقش جهان داشته باشیم و امیدوارم مسائلی که عنوان شده، زودتر انجام شود. اگر موارد مورد تعهد آماده نشده باشد، صدایمان در می‌آید چون ما هم مسئولیت داریم و تا زمان شروع مسابقات جام باشگاه‌ها هم چیزی نمانده است. نمی‌شود همه چیز را در دقیقه نود انجام داد.

وی با بیان اینکه روند تجهیز سالن یک مقدار کند است، تصریح کرد: کارها انجام می‌شود ولی آن سرعتی که ما توقع داریم نیست و امیدوارم تا هفته آینده مشکلات رفع شده باشد.

رئیس ستاد برگزاری مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در پایان درباره زمان نصب کفپوش فرانسوی در سالن هم گفت: من با شرکت تولید کننده تماسی داشتم و مقرر شد برای نیمه ماه جولای (تیرماه) این کفپوش ابتدا به تهران ارسال شود تا فدراسیون فوتبال نسبت به ترخیص آن از گمرک اقدام کند و سپس آنرا برای نصب در سالن، به اصفهان ببریم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین