کوچ ستاره ها از ذوب تکذیب شد

کوچ ستاره ها از ذوب تکذیب شد

باشگاه ذوب آهن خبر جدایی قاسم دهنوی، کاوه رضایی، قاسم حدادی‌فر، کارلوس سانتوز را تکذیب کرد. گل محمدی گفت: گرفتن بازیکن خیلی سخت شده است. توقعات آنها یک مقدار زیاد شده است. فکر می کنم همین که ما بازیکنان سال گذشته را حفظ کنیم کار بزرگی کرده ایم.ما تیم خوبی داریم فکر نمی کنم احتیاج به این باشد که ما بخواهیم به ترکیب تیم مان دست بزنیم.
او ادامه داد: با این وضعیت فکر نکنم تغییرات زیادی داشته باشیم. بخواهیم چند بازیکن سرشناس بگیریم مبالغش برای ما گران در می آید باید سعی کنیم چند جوان خوب پیدا کنیم و با همان ها تیم را ببیندیم. تا درد فصل آینده هم با یک تیم جوان مهیای بازی در لیگ شویم. سعید آذری مدیر عامل باشگاه ذوب هم با اشاره به صحبتهای گل محمدی، گفت: من خبر جدایی این چهار بازیکن را شدیدا تکذیب می کنم.ما همه ورزشکارانمان را نگه می داریم مخصوصا دهنوی ، حدادی فر، رضایی و سانتوس . همیشه قبل از شروع لیگ این شایعات مطرح می شود و عده ای قصد دارند که کارهای نخ نمایی که در ورزش همیشه بوده و همه از آن اطلاع دارند را انجام دهند.
مدیر عامل ذوب در مورد جذب بازیکنان نامی در ذوب، افزود: استراتژی ما حفظ بازیکنان قهرمان در فصل گذشته است و همچنین جذب بازیکنانی که در لیست خودمان قرار دارند. اگر آقای گل محمدی در پستی نیاز به بازیکن داشته باشد باشگاه با آنها مذاکره خواهد کرد.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین