همامی: دوست دارم در پرسپولیس بمانم

همامی: دوست دارم در پرسپولیس بمانم

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با پرسپولیس قراداد دارم و دوست دارم در این تیم بمانم اما وضعیت من پس از بازگشت برانکو به ایران مشخص خواهد شد.

مسعود همامی در خصوص جلسه امروزش با محمدحسین نژادفلاح در باشگاه پرسپولیس گفت: برای روشن شدن تکلیفم امروز به باشگاه پرسپولیس رفتم تا ببینم وضعیتم با پرسپولیس به کجا می‌رسد اما قرار شد همه چیز بعد از برگشتن برانکو به ایران معلوم شود. البته در این جلسه با نژادفلاح در مورد مطالبات مالی‌ام هم صحبت کردم اما نژادفلاح هم حق دارد چرا که می‌گوید هر روز در رسانه‌ها برای او یک جانشین درست می‌کنند. وی ادامه داد: با نژادفلاح که حرف زدم او به من گفت که برانکو همین هفته به تهران می‌آید و قرار است در نشستی با مدیر باشگاه در مورد وضعیت بازیکنان حرف بزند. البته باید دید نتیجه آن جلسه چه خواهد شد و چه تصمیمی برای بازیکنان گرفته می‌شود.

دروازه‌بان پرسپولیس در خصوص اینکه وضعیت او با این باشگاه به چه شکل است، اظهار داشت: من با پرسپولیس قرارداد دارم اما باید برانکو به ایران بیاید تا ببینم نظر او چیست. چرا که شاید در لیست برانکو باشم و شاید هم نباشم اما به هر حال کادر فنی نظر نهایی را در خصوص وضعیت من و سایر بازیکنان خواهد داد.

همامی ادامه داد:‌ از زمانی که برانکو از ایران رفته خبرهایی که من دارم در حد همین خبرهایی است که در رسانه‌ها منتشر می‌شود اما الان همه چیز منوط به بازگشت برانکو به تهران است تا هم زمان شروع تمرینات مشخص شود و هم اینکه او اعلام کند کدام بازیکنان را می‌خواهد و کدام را نمی‌خواهد هر چند که شنیده‌ام وزارت ورزش قرار است این هفته به پرسپولیس پول بدهد تا هم با بازیکنان فصل گذشته تسویه شود و هم اینکه به بازیکنان جدید پیش‌پرداخت بدهد و امیدوارم وزارت ورزش مساعدت کند و این اتفاق هر چه زودتر بیفتد.

وی درباره ممنوع‌الخروجی‌اش از ایران به دلیل مشکلات مالیاتی گفت: مشکل خاصی وجود ندارد البته مشکل من برای زمانی است که در شهرداری تبریز بازی می‌کردم که مالیات من بر عهده باشگاه بود اما آنها تقبل نکردند و الان من درگیر این مسائل هستم. حتی به اداره مالیات هم رفتم اما آنها گفتند که ما بازیکن را می‌شناسیم و من هم مقداری جزئی پول همراهم بود که آن را دادم اما در حال حاضر وکیلم تبریز است و کارها را پیگیری می‌کند.

دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس در پایان درباره اینکه آیا پیشنهادی از تیم‌های دیگر دارد یا نه، تصریح کرد: من همانطور که گفتم با پرسپولیس قرارداد دارم البته یکی دو پیشنهاد به من شده بود که به این تیم‌ها اعلام کردم با پرسپولیس قرارداد دارم و درست نیست که بخواهم با آنها وارد مذاکره شوم. نمی‌خواهم حرف کلیشه‌ای بزنم اما دوست دارم در پرسپولیس بمانم. چرا که با این تیم قرارداد دارم هر چند که در هفته پیش رو همه چیز مشخص خواهد شد. با این همه هر بازیکنی دوست دارد در استقلال یا پرسپولیس بازی کند و من هم که با پرسپولیس قرارداد دارم می‌خواهم اینجا بمانم اما باید منتظر تصمیم برانکو باشم تا ببینم او می‌خواهد من در پرسپولیس بمانم یا نه. فکر می‌کنم پس از بازگشت او به تهران همه چیز مشخص خواهد شد و بازیکنانی مثل من که با تیم قرارداد دارند و یا بازیکنانی که قراردادشان تمام شده منتظر تصمیم سرمربی تیم هستیم تا ببینم او می‌خواهد ما را در تیم نگه دارد یا نه.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین