کی‌روش: در انتخاب بازیکنان فقط مسایل فنی را می‌بینم

کی‌روش: در انتخاب بازیکنان فقط مسایل فنی را می‌بینم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با ترکمنستان گفت: هر دو تیم ایران و ترکمنستان آماده حضور در رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی هستند و ما هم با آمادگی کامل به مصاف حریف می‌رویم.

کارلوس کی روش در نشست خبری قبل از دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و ترکمنستان در پاسخ به این سوال که چه نظری درباره هم‌گروهی با تیم‌های ترکمنستان، هند، گوام و عمان دارید، اظهار کرد: ما به تمام تیم‌های آسیایی احترام می‌گذاریم و قصد داریم خودمان را برای حضور در جام جهانی آماده کنیم. فردا هم با احساس مسئولیت بازی می‌کنیم و هم‌گروهی با این تیم‌ها هم برای ما هم افتخار است.

او در پاسخ به این سوال که تا چه میزان برای بازی فردا (سه شنبه) آماده هستید گفت: مطمئن هستیم که می‌توانیم بازی‌ها را خوب شروع کنیم. هر دو تیم با آمادگی کامل فردا در میدان ظاهر می‌شوند. پیش از بازی با ترکمنستان با یکسری مسایلی که انتهای فصل برای بازیکنان به وجود می‌آید روبه‌رو بودیم اما در مجموع آماده این مسابقه هستیم.

کی روش در پاسخ به این سوال که در بازی برابر ترکمنستان، بازیکنان جوان چقدر در برنامه های شما جا دارند، گفت: وقتی شما رقابت‌هایی چون انتخابی جام جهانی را آغاز می‌کنید چیزی که اهمیت دارد کسب سه امتیاز است. مهم است که سه امتیاز را بگیریم. اگر به سن، مذهب و رنگ پوست بازیکنان نگاه کنیم، اشتباه است، باید این طرز تفکر را یک‌بار برای همیشه در فوتبال ایران کنار بگذاریم.

سرمربی تیم ملی ایران درباره حضور بازیکنانی که در خارج از ایران بزرگ شده‌اند یا بازیکنانی که به گفته خبرنگار ترکمنستانی، نژاد ترکمنی دارند، گفت: اطلاع خاصی درباره این موضوع ندارم و برای انتخاب بازیکن به مسایل فنی نگاه می‌کنم و سطح و شرایط بازیکن را مورد ارزیابی قرار می‌دهم. متخصص قومیت‌ها نیستم و فقط به مسائل فنی نگاه می‌کنم.

در این نشست خبری همچنین پژمان منتظری درباره حضورش در مسابقات انتخابی جام جهانی بعد از دست دادن جام ملت‌های آسیا گفت: جام ملت‌های آسیا را به خاطر مصدومیت از دست دادم اما اکنون در شرایط خیلی خوبی قرار دارم. ما تا رسیدن به جام جهانی راه بسیار سختی پیش رو داریم اما تیم خیلی خوبی در اختیار کادر فنی است. چیزی که مشخص است این است که تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم به نتیجه دلخواه برسیم.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین