تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی محصولات شیلاتی به مناسبت ماه رمضان

تخفیف ۱۵ تا ۳۰ درصدی محصولات شیلاتی به مناسبت ماه رمضان

یک مقام مسئول در سازمان شیلات از عرضه محصولات شیلاتی با تخفیف ۱۵ درصدی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای به مناسبت ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: اقلامی مانند تیلاپیا و سالمون حدود ۳۰ درصد تخفیف خورده‌اند.

عیسی گلشاهی با بیان اینکه قیمت مصرف کننده برخی محصولات شیلاتی از جمله ماهی تیلاپیا، سالمون و برخی اقلام جنوب که درحال حاضر فصل صید آن‌هاست، از هفته گذشته کاهش یافته است، اظهارداشت: میانگین کاهش قیمت این محصولات از روی قیمت مصرف‌کننده، برای ماهی‌های تیلاپیا و سالمون حدود ۱۵ درصد و برای اقلام جنوب بین ۷ تا ۱۰ درصد بوده است.

این مقام مسئول افزود: علاوه بر این، به مناسبت ماه مبارک رمضان کلیه محصولات شیلاتی بسته‌بندی شده در فروشگاه‌های زنجیره‌ای با تخفیف ۱۵ درصدی عرضه می‌شوند.

گلشاهی با اشاره به اینکه عرضه میگو به مصرف‌کنندگان نیز با تخفیفی حدود ۲۵ درصد انجام می‌شود، گفت: در حال حاضر عرضه ماهی‌های تیلاپیا و سالمون با تخفیف ۳۰ درصدی انجام می‌شود.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت فرآوری و توسعه آبزیان سازمان شیلات ایران با بیان اینکه قرار بود نمایشگاه‌هایی تحت عنوان نمایشگاه‌های ضیافت به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار شود، اضافه کرد: براساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین مجامع امور صنفی توافق بر این شد که نمایشگاه متمرکزی برگزار نشود و این کار در قالب طرح ضیافت انجام شود.

گلشاهی افزود: در قالب طرح مذکور ما از واحدهای تولید کننده خواستیم در عرضه محصولات خود تخفیف عنوان شده را اعمال کنند ضمن اینکه هفته قبل صورت جلسه این کار انجام و به واحدها ابلاغ شد آن‌ها نیز این کار را شروع کردند.

وی گفت: علاوه بر این، ما به تمامی استان‌ها نیز اعلام کردیم اگر نمایشگاه خاصی برگزار می‌کنند(چه به‌ صورت نمایشگاه متمرکز عرضه محصولات پروتئینی و چه به صورت نمایشگاه عامی که همه کالاهای مورد نیاز رمضان را عرضه می‌کنند) حتما محصولات شیلاتی را نیز در آنجا با تخفیف عرضه کنند.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین