تلاش ذوب آهن برای تمدید قرارداد با سانتوس

تلاش ذوب آهن برای تمدید قرارداد با سانتوس

سرپرست تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان پیرامون وضعیت تمدید قرارداد ‌سانتوس گفت: این بازیکن هنوز در برزیل است و مسئولان با وی برای تمدید قرار داد در ارتباط هستند.
علی شجاعی با اشاره به بازگشت یحیی گل‌محمدی به اصفهان برای حضور در تمرینات تیم اصفهانی اظهار داشت: یحیی گل‌محمدی ۲۱ خرداد در کلاس‌های مربی‌گری شرکت کرد و ۲۲ خرداد امسال از کمپ ترکیه بازدید ‌و این کمپ را تایید کرد. وی قرار است ‌امروز به اصفهان باز گردد.

وی افزود: تمرینات تیم بدون حضور گل‌محمدی در جریان است و همه بازیکنان به جز دو بازیکن در تمرینات حضور پیدا کردند، علی حمام نیز پس از اردوی تیم ملی لبنان به تمرینات اضافه می‌شود.

سرپرست تیم ذوب آهن پیرامون وضعیت تمدید قرارداد بازیکنان چون حدادی‌فر، رجب‌زاده و سانتوس گفت: همانطور که گفتم همه بازیکنان در تمرینات شرکت کرده‌اند و در روز‌های آتی قرار داد خود را تمدید می‌کنند، البته درباره سانتوس باید بگویم این بازیکن هنوز در برزیل است و مسئولان با وی برای تمدید قرار داد در ارتباط هستند.

وی درباره مذاکرات باشگاه ذوب‌آهن با هافبک تیم پدیده تصریح کرد: با بازیکن تیم پدیده صحبت‌هایی شده است که البته هنوز به توافق نرسیده‌ایم ولی وضعیت این بازیکن نیز در چند روز آینده مشخص خواهد شد.

شجاعی با اشاره به بازی با فنرباغچه ترکیه نیز خاطرنشان کرد: پس از مذاکره مسئولان ۲ تیم ذوب‌آهن و فنرباغچه، دیدار تدارکاتی ۲ تیم در اردوی ذوب‌آهن اصفهان برگزار می‌شود.

درباره نویسنده

7477مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین