ارمان: وایدن‌فلر باید به یک لیگ خارجی برود

ارمان: وایدن‌فلر باید به یک لیگ خارجی برود

گرالد ارمان بار دیگر به سنگربان دورتموند توصیه کرد به لیگ‌های خارجی برود. زمانیکه رومن وایدن‌فلر در کایزرسلاترن فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرد، اسطوره دروازه‌بانی آلمان مربی دروازه‌بانان آن تیم بود.
گرالد ارمان همواره معتقد بود که وایدن‌فلر بهتر است حضور در یک لیگ خارجی ار تجربه کند. اما او به دورتموند رفت و سیزده سال در این تیم حضور داشت تا اینکه فصلی که گذشت افول وی را شاهد بودیم و نمایش ناامیدکننده‌ای داشت و به همین دلیل اواخر فصل هم در سایه میچ لانگراک استرالیایی قرار گرفت.
با آغاز فصل نقل و انتقالات که دورتموند رومان بورکی را هم جذب کرده است، دیگر جایی برای وایدن‌فلر نمی‌ماند. از این رو ارمان بار دیگر پیشنهادش را تکرار کرد.
وی به “اشپورت وان” گفت:” رومان به موفقیت‌های بسیاری دست یافت. قهرمان بوندسلیگا و جام حذفی شد؛ به تیم ملی دعوت شد و عنوان قهرمانی جام جهانی را هم کسب کرد. حال مایلم بار دیگر از وی بخواهم به یک لیگ خارجی برود. او سالیان سال در دورتموند ماند و هویتش را با این تیم پیوند زد؛ ولی حالا وقت آن است که اگر پیشنهادی از یک تیم خوب خارجی آمد، به خارج برود. ولی در هر صورت تصمیم‌گیرنده نهایی خود اوست. امیدوارم پایان تراژیکی در انتظارش نباشد.”

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین