نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد؛ جذب ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در بخش راه‌های روستایی رامهرمز

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد؛ جذب 13 میلیارد تومان اعتبار در بخش راه‌های روستایی رامهرمز

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس از جذب ۱۳ میلیارد تومان اعتبار در بخش راه‌های روستایی شهرستان خبر داد.
شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: از کارهایی که پیگیر آن هستیم تبدیل بخش‌های رودزرد، ابوالفارس، سلطان‌آباد و دهستان‌های مربچه و رستم‌آباد به شهر است تا قسمتی از بار اعتبار این بخش‌ها با تبدیل شدن به شهر از شهرستان برداشته شود.
وی ادامه داد: با تبدیل شدن این بخش‌ها به شهر اعتبارات مستقل دریافت خواهند کرد و بقیه منابع مالی را می‌توانیم در سطح شهر هزینه کنیم. نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در رابطه با تسطیح‌سازی زمین‌های کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: در ناحیه یک و ۲ مشکل مردمی داریم لذا با توجیه درست مردم و ارائه راهکار به مردم به تسطیح زمین‌هایشان راضی شوند و بتوانیم اعتبارات مربوطه را سریعتر جذب کنیم.

وی افزود: در حوزه راه‌های روستایی ۱۳ میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که امیدواریم بتوانیم بخشی از راه‌های روستایی رامهرمز و رامشیر را بازسازی کنیم.

بهمئی همچنین گفت: در حوزه محور رامهرمز به بهبهان سه پیمانکار در قالب سه پروژه در حال انجام کار است و بزودی پل دوم رامهرمز افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در پایان گفت: جاده رامهرمز به رامشیر را اعتبار سنجی کرده‌ایم که بزودی عملیات چهار بانده شدن آن از شهرک سلمان فارسی تا سه راهی رامشیر ادامه خواهد یافت.

درباره نویسنده

7478مطلب نوشته است .

نوشتن دیدگاه

شما میتوانید از تصاویر مخصوص خود در قسمت نظرات استفاده نمایید برای اینکار از وب سایت آواتارکمک بگیرید .

طراحی شده توسط هاست لاین